Gå til innhold

Ytelse på skjermkort, 6800 LE

Pesto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare som en forsikring: du har installert AGP-driverne for hovedkortet ditt? Uten dem så får du en sørgelig prestasjon fra skjermkortet ditt.

Det kan du si! Fikk en feilmelding under innstallasjonen når jeg kjørte innstallasjons-cd'en . . Jeg jobber med å få tak i en ny cd av en kompis som har samma kortet . .

Er det mulig å fa tak i disse driverne på nettet??

Lenke til kommentar

vil anbefale deg først og fremst --->

Skjekk om agp size er satt til 64mb ( som gammle kortet ditt ) eller 128mb.

Deretter skjekk om agp fastwrite er "enabled", er den det, skru den av

Så, slett gamle drivere med DriveCleaner, fjern 6800LE fra enhetsbehandlinga, og rs i sikkerhetsmodus. Legg så inn ny drivere, og restart igjen. ( noen ganger må du kjøre to restarts etter hverandre, for at alt skal funke bra ;) ). og Voilà, du har det kortet du har betalt for + litt ekstra.. ;)

Lenke til kommentar

Det enkleste er å går inn på hjemmesiden til hovedkortprodusenten, og laste ned drivere fra produktsiden til det hovedkortet du har.

Offtopic: hvordan får jeg fram hvem jeg "quoter"? Jeg får bare QUOTE, og ikke hvem jeg siterer!

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar

Det enkleste er å går inn på hjemmesiden til hovedkortprodusenten, og laste ned drivere fra produktsiden til det hovedkortet du har.

Offtopic: hvordan får jeg fram hvem jeg "quoter"? Jeg får bare QUOTE, og ikke hvem jeg siterer!

Trykker på quote-knappen til innlegget du skal quote . . .

Lenke til kommentar

Har akkorat motatt gw 6800le. Fyrte opp de nyeste driverne og brukte rivatuner til å låse opp alt. Fikk da artifacts selv i windows. Disabla så alt og prøvde å slå på 4 og 4. Ene quaden fikk jeg artifacts med, men den kom eg inn i spill osv. Den andre så ut til å fungere, men etter at eg starter en 3d applikasjon så låser det seg. De to siste vsene fungerte.

Lurer på om noen av dere som har fått det til tror dette er et crap eksemplar? Hvorfor låser kortet seg i spill etc med ene quaden på, men ikke andre? Er det noe bios oppgradering som kan få iallefall 12 til å funke(tror jeg neppe=) eller er det bare føkka?

Ps. ati 9800pro@xt kortet mitt gir bedre score på alt av 3dtester og de fleste spill. Er vel et par fps bak i doom3..

Lenke til kommentar

Det er jo seff en mulighet å trykke på quote-knappen når du leser innlegg, eller så kan du gjøre sånn(alle bindestrekene er satt inn for at det ikke skal fungere som kommando, bare drit i dem)

Trykk quote-knappen i den knappesamlinga

da får du:

[-QUOTE]

Så skriver du = inni parentesen for å kunne skrive ting i en parentes bak der et står quote:

[-QUOTE=emacoolit er et ekornfrø]blablabla, og trykk på quoteknappen en gang til(nå skal det være en * ved knappen)[-/QUOTE]

Eks, nå har jeg tatt bort de to bindestrekene fra forrige eksempel(laget en annen tekst bak likhetstegnet), og trykket på * QUOTE:

Det er jo seff en mulighet å trykke på quote-knappen

Det er stort sett den kodingen jeg kan her :thumbup:

EDIT: Nå har jeg kodet noe jeg ikke ville... den smileyen og pilen og de greiene der.. hva faen har jeg gjort??

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...