Denethor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Heisann! Av rein nyskjerrighet så lurer eg litt på om nokon som veit kva det kostar å fylle på ei nos-flaske ? Literpris ? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Uten at jeg har noe særlig peiling på sånt, så koster det iallefall $10 USD per kilo i USA... Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Sverre Kahrs tar 65 kr pr liter + moms. Det forteller deg jo ikke hva du må betale...hehe, men det er slik de priser det. Flaskene tar jo 5 kg, men for å si det enkelt, en standard flaske, som pleier å ta 5 kg, så koster det litt over 1100 kr å fylle den, med moms. Forøvrig kan man ikke sende gass over atlanteren. Tror det kan være noe billigere i sverige, men det er jo vanskelig å hamstre dette, så bensinkostnaden tatt i betraktning, tror jeg ikke man sparer noe. Endret 3. desember 2004 av tilstad Lenke til kommentar
Furious85 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei du! Hadde NOS i bilen min i fjor, og betalte ca 750kr for påfylling. Dette var den nest største flaska fra NOS så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fyll heller på med ren oksygen! bare husk å bruke mindre doser, eller blir det varmt Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 HVor fikk du fyllt til 750? Den jeg fyllte var en såkalt "standard" Nos flaske, av den typen som følger med alle kit'ene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå