fantaboy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Etter en litt klomsete formatering har jeg fått problemer med de fleste rar filene mine. Hvertfall de med litt størrelse på. Bla filmer og spill over 700 mb. Det har også skjedd etter at jeg har lastet ned nye rar filer. Hver gang får jeg samme problem. Den starter med å gi meg feilmeldinger om at "volumet er ukjent" og seinere "file is corrupt". noe med CRC feilet osv også... Håper noen vet hva jeg kan gjøre ? Endret 11. november 2004 av fantaboy Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 anyone? er fryktelig irriterende... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Prøv å åpne den med winzip, da funker det tror jeg Endret 11. november 2004 av Tready Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mulig denne hjelper: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...25684&hl=winrar Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 hmm, hjelper ikke å bruke Winzip til å pakke ut rar filer og jeg har også nyeste versjon av programmet. skjønner ikke hva som er feil, det skjer når jeg laster ned nye rar filer også.. ?? rart Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan jo prøve å pakke ut med WinAce...ellers har eg lest at minneproblemer kan forårsake slikt....men noko meir utover det veit eg ikkje. Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 funket ikke med Winace heller gitt, har prøvd flere klienter nå. Tvilsomt at det plutselig skal være noe feil med minne også syns jeg.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå