ias Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har en freecom ekstern usb-disk, og det er fryktelig upraktisk å måtte ta ut usb-pluggen hver gang jeg skal restarte maskinen. Den vil ikke boote ellers (har XP SP2). Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har du sjekket i BIOS'n ? ... eller det kan jo evn. være SP2 som gjør det. Som kjent så har jo SP2 vært et problembarn uten like. Lenke til kommentar
sadoprest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe. Har nesten tilsvarende problem. Pcen min stopper å boote fordi den ikke takler å ha en HP Psc2175 usb printer med minnekortleser koblet til under oppstart. Er nødt til å trykke F1 for å gå videre, pcen er helt forvirret. Du har vel ikke DELL du også? Lenke til kommentar
ias Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Prøvde å sjekke i BIOS, men kunne ikke finne noe som sa at usb skulle boote først. Ville tro at jeg skulle få en feilmelding i så fall. Har ikke Dell, selvkomponert med Asus P4C800-E Deluxe. Lenke til kommentar
ias Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Prøver igjen. Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
lindp Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 En del hovedkort kan velge boot rekkefølge. Noen kan du også trykke F8 på før opperativsystem for å få opp en meny. Lenke til kommentar
ias Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 I bios står harddisk og dvd i bootrekkefølge, så tror ikke det kan være det. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Stort problem det der... Gjelder mange USB ting. Spesielt USB hubber, har hatt 3 stk som er kjipe... Raskeste løsning er å ta den ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå