Gå til innhold

Pop-ups.. hvordan bli kvitt dem??

TapZ

Anbefalte innlegg

Virker som om exploreren min har blitt "infisert" av et eller annet som sender opp pop-ups i ny og ne, selv uten at jeg går inn på noen spesielle sider. Dem kan poppe opp f.eks når jeg sitter her og skriver i forumet på hardware. Jeg har prøvd å avinstallere iexplorer for og så installere den på nytt, uten at det hjalp. forøvrig så ble alle innstillinger om bookmarks, homepage osv beholdt, så det virker som om iexplorer ikke ble fullstendig avinnstallert. noen som har noen tips? hvordan får jeg FULLSTENDIG avinstallert internet explorer?

og ikke minst: noen som har noen bra tips om anti-popup-programmer som fungerer? sinnsykt irriterende med popups!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

last ned ad-aware, gratis!

Den sletter alle "spy-ware" prog. i tillegg til å scanne både reg fila di, og HD'en etter slike filer.

Sjekk om du f. ex har GMT.exe eller gmtsys.exe(?) kjørende som prog. (når du trykker ALT-CTRL-DEL) er ikke det gator som kjører?

Ad-aware syns jeg er det beste, i tillegg kjører jeg Opera, der styrer du kjapt pop-ups med F12 meny'en.

Lykke til.

Men du kan søke på forumet etter andre prog. som det er blitt gitt positive omtale til, som fungerer fint med IE hvis du fremdeles vil støtte lille Bill's monopol :lol:

edit:

Du burde også bruke Sygate Personal Firewall, som er gratis for hjemmebrukere. Den lar deg verifisere hvert prog. som skal bruke Inet, (slipper å verifisere dem du gir "adgang", veldig enkelt prog.)

Og kjør for all del ad-aware etter du laster ned f. ex Divx Pro GAIN bundle....den er noe herk.

linux_win_mac_bsd.jpgVelg det som passer DEG!

[ Denne Melding var redigert av: jokr på 2002-05-26 13:11 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...