Gå til innhold

Jente (15) Gruppevoldtatt

Peri

Anbefalte innlegg

Fra statistisk sentralbyrå

Statistikk over gjerningspersoner viser at det ble registrert 25 gjerningspersoner per 1 000 innbyggere i innvandrerbefolkningen

i 1998. Til sammenligning var antallet 16 per 1 000 innbyggere i befolkningen ellers. Det er særlig høy

andel gjerningspersoner blant ikke-vestlige innvandrere. Forskjellen blir større når en sammenligner menn. 28 per

1 000 norske menn og 42 per 1 000 menn i innvandrerbefolkningen ble registrert som gjerningspersoner.

Mer info les denne rapporten: http://www.ssb.no/emner/03/05/rapp_200018/rapp_200018.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 kompis av meg og 2 kompiser av min kompis var ute å drakk på torsdag. De gikk nedover gata for de skulle kjøpe seg noe mat, så kom en neger bort å spurte om de var rasister.. (de er ikke det nei) så sa han ene "ehh nei" så prøvde de å gå videre. Han negeren dilta etter og maste hele tia så han ene tok tak i han og sa han skulle dra til helvete!

Så kommer 10 stk som sto og venta i ei bakgate springende og hoppa på dem. De tok han som holdt han første negeren først, de slo/sparka han så han gikk i bakken og ble bevistløs. Så slo de de andre i bakken også (de var jo ganske fulle så det var ikke så vanskelig når de var 10vs3). De gjorde ikke motstand omtrent heller, han ene holdt noen av de vekke fra han som lå bevisstløs på bakken før han også ble slåttned.

Fatter ikke hvorfor de angrep, de ser helt normale ut og absolutt ikke ut som rasister iaf. Han kompisen min har laaangt hår og skjegg + går i dressjakke og dongeribukse. Han er vel den av kameratene mine som har minst imot innvandrere også så det var ganske morsomt at når noen først skulle bli utsatt for noe sånt så skjedde det med han..

Som han skrev i smsen "blir ikke akuratt mindre rasist av sånt!"

Virker som de hadde planlagt hele greia, en går ut å fucker opp trykket med noen til de tar litt tak i han så stormer hele gjengen fram.

Dette skjedde i kristiandsand btw. De som angrep var negre/pakistanere alle sammen.

Det går bra med alle 3 men det ble en tur til legevakten.

Politiet fikk visst tatt noen også men vet ikke hva som skjer videre, de blir vel løslatt pga det latterlige rettssystemet vi har her i norge.

Lenke til kommentar
En tragisk historie! Håper virkelig de får en streng fengselsstraff!

Sansynligheten for det er ca 0.1%

Har selv blitt slått ned av en gjeng på fem (nordmenn), som også bare var ute etter å provosere frem bråk. (5 mot 1 totalt dritings, for en utfordring! :roll:) Anmeldete det, men det skjedde selvsagt ingen ting. Jeg visste jo ikke hvem det var, og politiet har selvsagt ikke ressurser til noe detektivarbeid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Har selv blitt slått ned av en gjeng på fem (nordmenn), som også bare var ute etter å provosere frem bråk. (5 mot 1 totalt dritings, for en utfordring! :roll:) Anmeldete det, men det skjedde selvsagt ingen ting. Jeg visste jo ikke hvem det var, og politiet har selvsagt ikke ressurser til noe detektivarbeid.

Samme skjedde med meg ikke sa lenge siden.

Holdt pa a ga til byen med noen venner, ogsa gikk vi forbi en liten gjeng pa ca 4-5 gutter, ogsa slo en av dem meg i trynet...

Jeg var litt beruset sa jeg skjonte ikke helt hva som hadde skjedd med en gang, men nar jeg skjonte det ble jeg dritforbanna og begynte a skjelle fyren ut pa engelsk. :)

Da kom politiet, siden de sto naerme ved pga en annen hendelse like ved, men de gjorde ingenting. De tok ned navnet mitt og navnet til venninnen min som hadde sett det hele, men de gjorde liksom ingenting med fyren som gjorde det, vet ikke om han forsvant eller hva.

Kunne blitt et slagsmal om vennene mine ikke hadde holdt meg tilbake...

Lenke til kommentar

Siden min post forsvant, må jeg vil skrive det om igjen. hvis jeg husker det da :)

Men dette landet (de fleste vel egentlig dog) har dessverre en alt for dårlig utkastelsespolitikk. Jeg ville raskt kastet ut flere av de som var med på hendelsen noen poster over. Sannsynligvis har de ikke mye annet å gjøre enn å snylte penger på staten og å banke folk. Og uannsett er dette kanskje det laveste man finner i et samfunn. Folk som banker hverandre for morro skyld er ting som ødelegger samfunnet. Folk som kommer hit og ikke kan oppføre seg har ingenting her å gjøre.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig tar de fleste innvandrere avstand fra voldtekt, om du tror noe annet så har vel det med mitt første punkt å gjøre.

Selvfølgeligt gjør de det, men da kan de da si ifra også.

Når var sist gang du gikk ut i avisen og sa at du tok avstand fra voldtekt?

Nå arrangerer faktisk muslimene et fakkeltog i Oslo i kveld (?) for og vise avstand mot vold...

Lenke til kommentar
Men dette landet (de fleste vel egentlig dog) har dessverre en alt for dårlig utkastelsespolitikk. Jeg ville raskt kastet ut flere av de som var med på hendelsen noen poster over. Sannsynligvis har de ikke mye annet å gjøre enn å snylte penger på staten og å banke folk. Og uannsett er dette kanskje det laveste man finner i et samfunn. Folk som banker hverandre for morro skyld er ting som ødelegger samfunnet. Folk som kommer hit og ikke kan oppføre seg har ingenting her å gjøre.

Holder ikke.....

Jeg mener integreringspolitikken som har blitt ført på ta (en del av) skylda for slike eventuelle saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...