Peri Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 kommet litt mer info nå... Den livredde jenta (15) skal ha blitt kidnappet av fire menn, bundet fast og voldtatt i timevis. Politiet bekrefter overfor VG at det er gjort biologiske funn på jenta som underbygger hennes forklaring. I tillegg er det funnet to kondomer med sædspor utenfor huset. Begge deler gjør at politiet fester lit til 15-åringens forklaring. er 21års strafferamme ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Norges invandrings politikk er ikke helt sunn. Vi tar inn veldig mange mennesker, mange med større sinns forstyrellser osv. Mange voldelige og gale mennesker.Og enda flere gode mennesker, men denne "sorteringen" blir ikke tatt seriøst. Jeg mener ikke at man skal ha null toleranse eller det motsatte, men finne en balanse. Bare siden sommerferien har flere mentalt syke innvandrere klikket i norsk offentlighet og i de verste tilfellene drept. Disse mennskene er ikke drapsmaskiner som burde utvises, men de burde få samme behandlig som norske med de samme diagnosene. Min menning: Norge burde ta inn mindre mengder invandrere og gi alle en grunding mental og fysisk undersøkelse og senere en ordentlig oppfølgning. Tja 7 av 10 kommer vel uten pass og papirer , hadde de ikke hatt noe å være redde for ville vel det vært unødvendig . Det er vel liten tvil om at de som har økonomi til å kjøpe seg inn i landet neppe har annen grunn enn den økonomiske vinningen de får av dette . Det er jo betenkelig at slike folk kommer hit og får oppholdstillatelse/asyl fordi de er forfulgt i hjemmlandet og vil bli drept om de retunerer , så viser undersøkelser at en stor del av disse reiser hjem på ferie ETTER at de er innvilget asyl Dette burde være en klar grunn til å omgjøre vedtaket og sende dem hjem permanent . Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 For slike burde vi leid fengsler i Russland, etter så lite som en uke ville de vært snile som lam. (eller psykotiske vrak) mest sannsynlig sistnevnte... Stemmer nok d, derfor jeg tok d med Lenke til kommentar
Ukjentmoen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det kalles gruppeberikelse. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det kalles gruppeberikelse. Det er nok et nytt ord vi dessverre kommer til å høre mye av fremover Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 ...du må ikke være så firkanta og gre alle (les: muslimer) under èn kam! Tror du virkelig at ALLE muslimer er kåte jævler og voldtar snille, blonde, norske jenter? Enig! Jeg tror jeg er den eneste muslimen i Norge som ikke har voldtatt ei norsk blondine... ihvertfall i følge det dere sier... Jeg er fulltroende muslim, og da trenger jeg ikke å være terrorist eller voldtektsmann! Bli voksen! Selvfølgelig er dette bare tull, og det begge veier. Dreper en nordmann en utlending blir han kalt for rasist/nazist, dreper en innvandrer en nordmann blir alle innvandrere/muslimer hengt over en kam. Nok en gang, bli voksen, dere som skjærer alle over en kam. Skjerp dere, tullinger! Blir så dritt lei dere. Om en nordmann dreper en spanjol nede i Spania, er det rett å si at alle nordmenn burde å pelle seg ut av Spania? Nei slik er det ikke, for han er jo hvit og kristen. Hrmpf. Det er slik saken er... Sorry hvis jeg poster noe usaklig, jeg er bare litt overirritert... Mvh pavlion Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg tror jeg er den eneste muslimen i Norge som ikke har voldtatt ei norsk blondine... ihvertfall i følge det dere sier... :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sorry hvis jeg poster noe usaklig, jeg er bare litt overirritert... VELDIG usaklig! Vi har aldeles ikke sagt at alle bør "pelle seg ut av landet", men hvis noe syns det må du ikke ta alle under samme kam Men de som begår kriminelle handlinger bør det.. Sjønner? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 er det bare meg eller har det vært mange voldtekter denne uken ? 1 svensk jente 14 funnet i en vegrøft (norsk side av grensen) etter og ha vert borte i mange dager VOLDTATT 2 Norsk jente 15 (denne saken) mener eg har hørt om en 3 på radioen , DETTE ER ILLE , Fysisk,kjemisk, og psykisk kastrering av disse personene burde være passende straff Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sorry hvis jeg poster noe usaklig, jeg er bare litt overirritert... VELDIG usaklig! Vi har aldeles ikke sagt at alle bør "pelle seg ut av landet", men hvis noe syns det må du ikke ta alle under samme kam Men de som begår kriminelle handlinger bør det.. Sjønner? Skjønner Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tips: http://www.antipsykopat.org/bilder/Stockholm_film.avi Lenke til kommentar
Goof Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nok en gang, bli voksen, dere som skjærer alle over en kam. Skjerp dere, tullinger! Blir så dritt lei dere. Som jeg sa tidligere, tror ingen av oss mener fullstendig at alle muslimer er kriminelle. Men systemet for innvandring i dag er alt for slapt og naivt. Å skjære alle under en kam er noe man bør ty til, dette er selvfølgelig mye mer effektivt enn å vurdere oppholdstillatelsen til hver enkelt innvandrer. Man kan si at det er lite humant og urettferdig, men så er det nå slik at det er Norge som sitter med alle kortene på hånden her, dermed bør vi kunne stille strengere krav, altså kvalitetssikre. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tips: http://www.antipsykopat.org/bilder/Stockholm_film.avi Det der var både usmakelig å unødvendig. Neida. Synes det er viktig med små tankevekkere av og til. Den videoen fremstilte innvandrerne som de slemme, selv om de nødvendigvis ikke var det. Men likeså, de typene der ser man på gata i Oslo daglig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Tips: http://www.antipsykopat.org/bilder/Stockholm_film.avi Det der var både usmakelig å unødvendig. Neida. Synes det er viktig med små tankevekkere av og til. Den videoen fremstilte innvandrerne som de slemme, selv om de nødvendigvis ikke var det. Men likeså, de typene der ser man på gata i Oslo daglig. vel det viser jo det sannheten om pakkiser , noen som skal være med ut på byen med et balltre i dag ? lar du deg provosere av meg ? FINT jeg blir provosert av frekke uhøøffelig asylsøkere innvandrere hver dag , det er inge som prøver og snik mere på bussen en di , di lyger om hvor di skal osv osv , Endret 12. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 no offence, men jeg eier ikke sympati for folk som kommer fra krigsrammede land og tror alt blir bedre ved å slakte et par nordmenn.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 no offence, men jeg eier ikke sympati for folk som kommer fra krigsrammede land og tror alt blir bedre ved å slakte et par nordmenn.. Jeg tviler på de "tror alt blir bedre ved å slakte et par nordmenn". Det er ikke så enkelt skjønner du. Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 no offence, men jeg eier ikke sympati for folk som kommer fra krigsrammede land og tror alt blir bedre ved å slakte et par nordmenn.. Jeg tviler på de "tror alt blir bedre ved å slakte et par nordmenn". Det er ikke så enkelt skjønner du. akkurat det samme sa smfag læreren i en diskusjon. men hvorfor får jeg en følelse av at den mentale tilstanden til innvandrere ofte ikke "testes"? isåfall...hvordan? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 vel det viser jo det sannheten om pakkiser , noen som skal være med ut på byen med et balltre i dag ? lar du deg provosere av meg ? FINT jeg blir provosert av frekke uhøøffelig asylsøkere innvandrere hver dag , det er inge som prøver og snik mere på bussen en di , di lyger om hvor di skal osv osv , Skjønner godt hva du mener og forstår veldig godt frustrasjonen din. Jeg er selv mektig provosert og forbannet over disse utlendingene som kommer til Norge og ikke gjør annet en å lage bråk, klager, utnytter det norske velferdet og ikke gjør en dritt! At folk ikke kan være takknemlig for at de faktisk får lov til å bo i dette fantastiske landet. Når de først har fått lov til å bo her, så må de f*en meg gjøre seg fortjent til det og yte for felleskapet. MEN det å sette folk i bås mener jeg ikke er riktig. Selv om den videosnutten viser sanheten, viser den på langt nær hele sanheten. ...igjen, forstår svært godt frustrasjonen, og jeg må ærlig innrømme at jeg selv blir flau og irritert når jeg for eksempel ser "gjenger" av pakistanere som bare henger på byen som tøffer seg og plager andre. Likevel gir det meg ingen rett til å dømme de resterende som bor i Norge. Jeg håper og tror at de fleste pakistanere er hyggelige mennesker, selv om det ikke akkurat føles sånn ut der og da. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 vel det viser jo det sannheten om pakkiser , noen som skal være med ut på byen med et balltre i dag ? lar du deg provosere av meg ? FINT jeg blir provosert av frekke uhøøffelig asylsøkere innvandrere hver dag , det er inge som prøver og snik mere på bussen en di , di lyger om hvor di skal osv osv , Skjønner godt hva du mener og forstår veldig godt frustrasjonen din. Jeg er selv mektig provosert og forbannet over disse utlendingene som kommer til Norge og ikke gjør annet en å lage bråk, klager, utnytter det norske velferdet og ikke gjør en dritt! At folk ikke kan være takknemlig for at de faktisk får lov til å bo i dette fantastiske landet. Når de først har fått lov til å bo her, så må de f*en meg gjøre seg fortjent til det og yte for felleskapet. MEN det å sette folk i bås mener jeg ikke er riktig. Selv om den videosnutten viser sanheten, viser den på langt nær hele sanheten. ...igjen, forstår svært godt frustrasjonen, og jeg må ærlig innrømme at jeg selv blir flau og irritert når jeg for eksempel ser "gjenger" av pakistanere som bare henger på byen som tøffer seg og plager andre. Likevel gir det meg ingen rett til å dømme de resterende som bor i Norge. Jeg håper og tror at de fleste pakistanere er hyggelige mennesker, selv om det ikke akkurat føles sånn ut der og da. nei selvfølgelig , vi har 3-6 stykker på jobb som er av ikke norsk bakgrunn og disse er kjemepe trivlig og liker heller ikke disse jengene , og snakker fakisk gansk stygt om mange av disse asylsøkerne vi har bussen (di kan jo og fårstå det mange av dem sier) var en ungdom på 16-17 på mcd i går som var bak meg i køen , jeg hadde så lyst til og spørre om han hadde hørt om normal folkesikk . når han bak kasse spurte om ha trengte hjelp , svarte han bare : (på jalla pakkis gebrokken jeg er så tøff i tryne språk) forfor i faen tror du jeg står her , for og se på det deg ? og så var ha sikklig stygg i kjeften hele veien når han bestilte , han hadde ikke fått mat av meg i vertfall , jeg hadde sagt at han kunne kommet til bake når han kan opføre seg , men så kjefter jeg jo og på fjortiser på bussen når di er frekke i tryne til meg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) ...igjen, forstår svært godt frustrasjonen, og jeg må ærlig innrømme at jeg selv blir flau og irritert når jeg for eksempel ser "gjenger" av pakistanere som bare henger på byen som tøffer seg og plager andre. Likevel gir det meg ingen rett til å dømme de resterende som bor i Norge. Jeg håper og tror at de fleste pakistanere er hyggelige mennesker, selv om det ikke akkurat føles sånn ut der og da. Her har disse sinsforstyrrede heimevernfolka med AG3 en jobb å gjøre. Ta med AGen på byen å bli provosert av disse jengene. Da vet man at man har gjort seg fortjent til fengsel etter å ha eliminert både A og B jengen samtidig. Endret 13. november 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå