Peri Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254024 Piken ble dratt inn i en bil mens hun ventet på bussen ved busstasjonen i Fredrikstad i går ettermiddag. Fire menn av utenlandsk opprinnelse tok henne med til en leilighet i Sarpsborg. Vi er interessert i å komme i kontakt med vitner som var ved busstasjonen onsdag ettermiddag i tidsrommet 16.00-16.30. Dette skjedde altså midt på lyse dagen mens hun ventet på bussen! GoGo Innvandring!! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Av utenlandsk opprinnelse :/ Hvorfor ser vi at dette skjer hele tiden? - Fordi det ut fra muslimenes syn ikke ser ut som om et ligg betyr noe her i landet, derfor kan de voldta som de vil. Jeg har til og med sett på dagsrevyen at en muslimsk leder hadde sagt at alle norske kvinner var horer. Tviler ikke. Hvis vi ikke integrerer snart så må vi separere! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Flyttes fra Annet til PRS Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Håper inderlig de får enveisbillett tilbake til der de kom fra. ...Men vi vet alle at det ikke skjer, og om 3-4 år går de på gaten igjen. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 bortført fra busstasjonen i Fredrikstad i natt blitt bortført og gruppevoldtatt i Sarpsborg i går kveld. ventet på bussen ved busstasjonen i Fredrikstad i går ettermiddag. Hva er rett? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) huff sånnt er j*vlig. send de j*vla idiotene tilbake der de kom fra og hører hjemme når de ikke kan tilpasse seg og oppføre seg. Endret 11. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Faen så sykt! hvordan kan noen gjøre noe slikt? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg ville heller blitt straffet for voldtekt av det norske rettsystemet, enn f.eks sharialoven... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Av utenlandsk opprinnelse :/ Hvorfor ser vi at dette skjer hele tiden? - Fordi det ut fra muslimenes syn ikke ser ut som om et ligg betyr noe her i landet, derfor kan de voldta som de vil. Jeg har til og med sett på dagsrevyen at en muslimsk leder hadde sagt at alle norske kvinner var horer. Tviler ikke. Hvis vi ikke integrerer snart så må vi separere! Det står da ingenting om at de var muslimer? Det står at de var av utenlandsk opprinnelse... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Beste løsningen på dette hadde vel vært massekastrering med sløv kniv. Fysj! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Av utenlandsk opprinnelse :/ Hvorfor ser vi at dette skjer hele tiden? - Fordi det ut fra muslimenes syn ikke ser ut som om et ligg betyr noe her i landet, derfor kan de voldta som de vil. Jeg har til og med sett på dagsrevyen at en muslimsk leder hadde sagt at alle norske kvinner var horer. Tviler ikke. Hvis vi ikke integrerer snart så må vi separere! Det står da ingenting om at de var muslimer? Det står at de var av utenlandsk opprinnelse... Men hvis du skal tippe, vil du tippe at mennene med utelansk opprinnelse er fra Sverige? Lenke til kommentar
farke Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Etterhvert ble det unngåelig for media og politiet å ikke oppgi kriminelle gjerningsmenn ikke var fra Norge. Dermed ble samlebåsen "utenlandsk opprinnelse" oppfunnet for å glosse over det faktum at de fleste gjerningsmenn med slik opprinnelse er muslimer: http://fomi.ytring.dk/Norge/Voldtekt.htm http://fomi.ytring.dk/Norge/Ytrevold.htm http://fomi.ytring.dk/Norge/Ytrekrim.htm Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 btw kan heller ikke se hva innvandring har med dette å gjøre? er jo enkelt personene man må ta tak i! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Av utenlandsk opprinnelse :/ Hvorfor ser vi at dette skjer hele tiden? - Fordi det ut fra muslimenes syn ikke ser ut som om et ligg betyr noe her i landet, derfor kan de voldta som de vil. Jeg har til og med sett på dagsrevyen at en muslimsk leder hadde sagt at alle norske kvinner var horer. Tviler ikke. Hvis vi ikke integrerer snart så må vi separere! Det står da ingenting om at de var muslimer? Det står at de var av utenlandsk opprinnelse... Men hvis du skal tippe, vil du tippe at mennene med utelansk opprinnelse er fra Sverige? Selvfølgelig ikke, Svensker er fromme som lam alle som en Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 stakkar... kossen i helve** kan sonne j*vla folk gjera slikt... sku vert drept og torturert.... Skakkar!!!! off. Voldtekt er enormt domt. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 innvandring har noe å gjøre med dette pga de er så sinnsykt overrepresentert i kriminalitet. Spesielt i voldtektssaker! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ...huff, at folk kan være så fordomsfulle! Utenlandsk opprinnelse = muslimer? Innvandrere = kriminalitet? Jaja, jeg blir vel snart kasta ut av landet jeg også, bare fordi jeg er gul...og jeg som er så snill Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Når skal vi snakke om fordommene som muslimene har? det er jo de som er skyld i at de gjør dette. Har ikke respekt for norsk folk og norsk lov. Skal vedde hodet på at disse var muslimer. OG... spar krokodilletårene please. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ...du må ikke være så firkanta og gre alle (les: muslimer) under èn kam! Tror du virkelig at ALLE muslimer er kåte jævler og voldtar snille, blonde, norske jenter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mistenker at dette kan være en effekt av at det kanskje ikke er nok utenlandske jenter for disse utlendingene å finne seg noen... eller at de er så frustret over å ikke kunne få seg en norsk jente at den eneste måten de kan få seg på er ved å bruke vold... Nå er ikke jeg en ikke-hvit utlending, så jeg kan liksom ikke si veldig mye, det blir egentlig bare mine teorier. Men jeg kan tenke meg at en del utlendinger får stygge blikk av norske jenter når de prøver å sjekke dem opp, og at dette fostrer et slags dumt forhold mellom dem og norske jenter... Ikke at dette unnskylder det de gjør, men det er kanskje en grunn til at det skjer. Jeg bare håper at media her i Norge ikke skjuler andre saker hvor nordmenn gjør dette mot andre nordmenn, og heller prioriterer saker hvor utlendinger går til angrep... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå