Gå til innhold

Jente (15) Gruppevoldtatt

Peri

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254024

Piken ble dratt inn i en bil mens hun ventet på bussen ved busstasjonen i Fredrikstad i går ettermiddag. Fire menn av utenlandsk opprinnelse tok henne med til en leilighet i Sarpsborg.

Vi er interessert i å komme i kontakt med vitner som var ved busstasjonen onsdag ettermiddag i tidsrommet 16.00-16.30.

Dette skjedde altså midt på lyse dagen mens hun ventet på bussen!

GoGo Innvandring!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av utenlandsk opprinnelse :/

Hvorfor ser vi at dette skjer hele tiden?

- Fordi det ut fra muslimenes syn ikke ser ut som om et ligg betyr noe her i landet, derfor kan de voldta som de vil. Jeg har til og med sett på dagsrevyen at en muslimsk leder hadde sagt at alle norske kvinner var horer. Tviler ikke. Hvis vi ikke integrerer snart så må vi separere!

Lenke til kommentar

- Fordi det ut fra muslimenes syn ikke ser ut som om et ligg betyr noe her i landet, derfor kan de voldta som de vil. Jeg har til og med sett på dagsrevyen at en muslimsk leder hadde sagt at alle norske kvinner var horer. Tviler ikke. Hvis vi ikke integrerer snart så må vi separere!

Det står da ingenting om at de var muslimer? Det står at de var av utenlandsk opprinnelse...

Lenke til kommentar

Det står da ingenting om at de var muslimer? Det står at de var av utenlandsk opprinnelse...

Men hvis du skal tippe, vil du tippe at mennene med utelansk opprinnelse er fra Sverige?

Lenke til kommentar

Men hvis du skal tippe, vil du tippe at mennene med utelansk opprinnelse er fra Sverige?

Selvfølgelig ikke, Svensker er fromme som lam alle som en :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Mistenker at dette kan være en effekt av at det kanskje ikke er nok utenlandske jenter for disse utlendingene å finne seg noen... eller at de er så frustret over å ikke kunne få seg en norsk jente at den eneste måten de kan få seg på er ved å bruke vold...

Nå er ikke jeg en ikke-hvit utlending, så jeg kan liksom ikke si veldig mye, det blir egentlig bare mine teorier. Men jeg kan tenke meg at en del utlendinger får stygge blikk av norske jenter når de prøver å sjekke dem opp, og at dette fostrer et slags dumt forhold mellom dem og norske jenter... Ikke at dette unnskylder det de gjør, men det er kanskje en grunn til at det skjer.

Jeg bare håper at media her i Norge ikke skjuler andre saker hvor nordmenn gjør dette mot andre nordmenn, og heller prioriterer saker hvor utlendinger går til angrep...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...