1976pax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei lurer på om noen har noe piling på å koble flere data masiner til en. Eller hvor jeg kan fine info om det. for spille bruk. Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Og hva mente du med det? At flere personer kan spille sammen mot hverandre? eller at flere pc'er kjører samme spillet som du sitter og spiller? Hvis det er det siste, så må du sette de opp i cluster hvis jeg ikke tar helt feil.. |Dark| Lenke til kommentar
1976pax Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) JA det siste. flere pc'er kjører samme (spillet/program) som jeg sitter og (spiller/holder på med?) flere pc`er som en pc Endret 11. november 2004 av 1976pax Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nei, du får nok forklare litt bedre enn som så Lenke til kommentar
1976pax Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Overkloking har vise begrensniner? For eksempel kobe 3stik amd64 2 GHs masiner, Burde klare å drive spill/program fotere/raskere, En 1 amd64 2GHz ? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 skriv ordentelig når du først skal forklare noe! Jasså, Fotere = raskere trudde det var FoRtere som var et synnonym for raskere Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 For det første; enig med forrige poster. For det andre; en ting er jo at det slett ikke er sikkert at spillet du ønsker å spille støtter multiprosessering...en annen ting er at kostnadene for å sette opp et slikt cluster-system som du (antageligvis) beskriver langt overstiger kostnadene ved å f.eks. kjøpe et helt nytt FX-55 system... (sannsynligvis også med gf6800ultra SLI...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå