jonasto Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg fikk min nye Z1010 i posten i går kveld. Er ikke annet å si enn at det er fantastisk. Har hatt stort sett de fleste ericsson telefonene, siste var P910, og denne kicker ass. Bare å bestille i vei. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kan du poste noen bilder av den? Lenke til kommentar
Blend2 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hva skal du med den da??Det er dårlig bilder på den og den er stygg i tilleg.Hvorfor gikk du fra p910 til denne stygge saken,den er kjedelig og dårlig . Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Hva skal du med den da?? Han skal sikkert bruke den Det er dårlig bilder på den Hva mener du med det? At de forhåndslagrede bildene er dårlige? Det er vel ikke en grunn til å ikke kjøpe en telefon. og den er stygg i tilleg. Du synes du, andre synes den er fin Endret 11. november 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg fikk min nye Z1010 i posten i går kveld. Er ikke annet å si enn at det er fantastisk. Har hatt stort sett de fleste ericsson telefonene, siste var P910, og denne kicker ass. Bare å bestille i vei. Hvor har du bestilt den? Blend2 Skrevet 11/11/2004 : 13:31 Hva skal du med den da??Det er dårlig bilder på den og den er stygg i tilleg.Hvorfor gikk du fra p910 til denne stygge saken,den er kjedelig og dårlig . Seriøs du Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg liker også denne. Bruker den faktisk mer enn min S700i Lenke til kommentar
Blend2 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja jeg er seriøs. Den tar dårlige bilder,er ikke stort å ha. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Herregud, det er en mobiltelefon, ikke et kamera.. Hvorfor er det bare kameraet som betyr noe for nesten alle, når man skal kjøpe mobiltelefon. Det er jo bare tull! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Herregud, det er en mobiltelefon, ikke et kamera.. Hvorfor er det bare kameraet som betyr noe for nesten alle, når man skal kjøpe mobiltelefon. Det er jo bare tull! Det du skal svare Blend2 er: Javel, men da får jeg vel bare kaste den da. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, ja, det var vel noe sånt.. Tror jeg kaster begge jeg har jeg! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Men den er stor og klumpete. Det er fakta. JEG liker den IKKE men det er opp til hver enkelt å avgjøre. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Eneste som er litt rart..er at jeg brukte 5 min på å overføre en mp3 sang med usb kabel. Men skjønte at dette var normalt. derfor skal jeg nå ut å kjøpe meg en blåtann-usb adapter. Ellers synes jeg batteriet går fort..i går hadde jeg batteriet i ca 1,5 dag. Batteriet går seff mye fortere de første dagene,da man tester alt som er å teste. får satse på at det varer lengre. JEg begynte å lade telefonen første gang med en gammel t300 lader,passet ivertfall inn i samme hullet. Tviler på at den har gjort batteriet dårligere. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 JEg begynte å lade telefonen første gang med en gammel t300 lader,passet ivertfall inn i samme hullet. Tviler på at den har gjort batteriet dårligere. Eller hva tror dere? Jeg tror nokk ikke det har noe og si på batteriets varighet, eneste forsjellen jeg kan tenke meg på en gammel og en ny lader er tiden det tar og lade batteriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå