Joachim_F Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 PC-baserte Star Wars-tilhengere kan se frem til et nytt sanntidsstrategispill hvor handlingen foregår i en galakse langt, langt borte. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 yessyess...håper det bare ikke blir så tørt som galactic battlegrounds. Hadde egentlig satt mest pris på om de lagde det litt i wc3 retning, med jedier, litt rollespill og sånn istedenfor for et spill som bare blir en sanntidsstrategi-versjon av battlefront. Det jeg allikevel savner mest er en ny space-sim. for oss som ikke vil engasjere oss i jump to lightspeed/galaxies altså. Hadde så utrolig mye glede av Tie fighter collector's cd Har fortsatt igjen å finne en rom-sim som er bedre enn det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kunne sett for meg Star Wars i mer "Total War" style, jeg! Med GIGANTISKE galaktiske slag! Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dette her var skikkelige gode nyheter!!! Way to go gamer.no! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 [iC' date=11/11/2004 : 15:10] Kunne sett for meg Star Wars i mer "Total War" style, jeg!Med GIGANTISKE galaktiske slag! Ja, det hadde vært noe. Har ikke spill "Total War", men jeg har sett en del skjermbilder og det ser rått ut. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 yessyess...håper det bare ikke blir så tørt som galactic battlegrounds. Hadde egentlig satt mest pris på om de lagde det litt i wc3 retning, med jedier, litt rollespill og sånn istedenfor for et spill som bare blir en sanntidsstrategi-versjon av battlefront. Akkurat det jeg håper på og.. Slik at jediene/sithene blir kraftige enheter som man kan lvl'e opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg