Joachim_F Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tilhengere av Metal Gear Solid kan puste lettet ut; treeren blir ikke det siste spillet i serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Lenge leve MGS-Serien Lenke til kommentar
Doga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hadde faktisk ikke ventet at det var slutt på MGS, men at det skulle gå så fort, er bare kjempefint! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg tror faktisk at Kojima mener at dette blir hans siste MGS spill. Men det finnes fortsatt mange lovende hos Konami. Håper bare ikke MGS ender opp som en melkeku med utgivelse hvert år. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvorfor gidder du i det hele tatt å prøve, Beistet? MGS kan ikke diskuteres på norsk. Hold deg til Source. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvorfor gidder du i det hele tatt å prøve, Beistet?MGS kan ikke diskuteres på norsk. Hold deg til Source. :/ Høh? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jada, nå kommer de pøsende på. Lenge leve super grafikk og elendig story! Not! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 [iC' date=13/02/2005 : 14:30] Lenge leve super grafikk og elendig story! Not! Antyder du at de har dårlig historie. La den aldri dø. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 [iC' date=13/02/2005 : 14:30] Jada, nå kommer de pøsende på. Lenge leve super grafikk og elendig story! Not! MGS- serien, har både bra grafikk og en sinnsykt bra historie. Det er noe av det mest gjennomførte i en spill serie noensinne. Så ikke kom her å si at MGS-serien bare er grafikk og elendig historie. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei, jeg har aldri sagt det, men etter hvert vil alle spill og filmer, om det kommer mange oppfølgere, få en mer og mer idiotisk og elendig historie. Ikke kom her med sånne MGS-fanboy uttalelser som "Nei da! MGS Har super historie! Derfor vil de ALDRI få en dårlig historie! bla bla bla-blabla bla blablabla bla..." Og når 4ern kommer, hva skal de gjøre da? Bruke AKKURAT samme historie som i 1ern? Dessuten tror jeg faktisk at 3ern's historie kan bli litt tynn. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når en tyner et produkt for mye, går det som oftest skeis til slutt. Traileren til 3'eren har på ingen måte imponert meg. Likevel, det kan absolutt bli bra. Men ja, jeg er meget skeptisk til en 4'er. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 MeTa][iC: Tror det er mange som har sagt at MGS3 har en super historie. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det noe MGS seiren er kjente for så er det de gode historiene. MGS1 var genial, MGS 2 var veldig bra tross alt den skuffende spillbarekarakteren Raiden, men historien hadde en grep rundt spilleren slik at man fortsatte å spille selv om det var en ny karakter. Så ja jeg har stor tro på både MGS 3 og en ny eventuell MGS 4. "Hungry for some Snake" or what? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) [iC,13/02/2005 : 18:58] Nei, jeg har aldri sagt det, men etter hvert vil alle spill og filmer, om det kommer mange oppfølgere, få en mer og mer idiotisk og elendig historie. Ikke kom her med sånne MGS-fanboy uttalelser som "Nei da! MGS Har super historie! Derfor vil de ALDRI få en dårlig historie! bla bla bla-blabla bla blablabla bla..." Og når 4ern kommer, hva skal de gjøre da? Bruke AKKURAT samme historie som i 1ern? Dessuten tror jeg faktisk at 3ern's historie kan bli litt tynn. Dude var jeg deg ville jeg ikke kommet med slike uttalelser, pga ta foreksempel Final Fantasy serien. Hvor mange spill har det blitt utgitt gjennom årene? Kan ikke høre hva du sier. Poenget mitt er at Final fantasy spill har kommet på rekke og rad og aldri skuffet fansen. Dette er ikke Hollywood som spytter ut oppfølgere i et sett bare pga for at spillefilm nr. en tjente en haug med gryn. Dette er Kojima vi snakker om. Fans fra hele verden sender inn e-mail til Konami og forteller hva de likte/ikke likte og hva som kunne forbedres. ta foreksempel MGS 2. Åpningssekvensen ble faktisk foreslått av en spiller som spilte MGS 1 og kom bare med et forslag og vips så ble det tatt med i spillet selvfølgelig med visse endringer. Endret 16. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg