Gå til innhold

Ny floppy til bærbar


Anbefalte innlegg

Har ødelagt floppyen på siemens maskinen min. Den sitter i en ramme som jeg kan bytte ut med cd-rom spillern. Noen som vet om det er mulig og bare kjøpe innmaten og bytte denne? Og hva vil det koste? Eller vil det lønne seg og reparere den? Maskinen er jo ganske ubrukelig uten floppy disken...

 

[ Denne Melding var redigert av: tom_roll på 2002-05-26 12:57 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, ubrukelig og ubrukelig. Syns bare det blir tungvint og ikke kunne lagre dokumentene mine på diskett. Jobber hovedsaklig med tekst på den og hadde vært lettest slik. Men har fått tips om alt fra nettverkskort til å kjøpe en paralell kabel og overføre den veien. Noen som vet hvor det er mulig og få tak i brukte diskett stasjoner? Ekstern med usb er selvfølgelig ett alternativ men blir nokså kostbart, i og med at pc'n er noen år gammel og kanskje ikke holder så mye lengre.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Modulære diskettstasjoner er svært dyre, men om du -virkelig virkelig- trenger en diskettstasjon burde du ta kontakt med Siemens selv, siden du ikke oppgir hva slags modell du har.

 

Hvis du ikke er en hyppig bruker av diskettstasjon bør du kjøpe en USB-diskettstasjon, billigere og mer anvendelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...