tom_roll Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har ødelagt floppyen på siemens maskinen min. Den sitter i en ramme som jeg kan bytte ut med cd-rom spillern. Noen som vet om det er mulig og bare kjøpe innmaten og bytte denne? Og hva vil det koste? Eller vil det lønne seg og reparere den? Maskinen er jo ganske ubrukelig uten floppy disken... [ Denne Melding var redigert av: tom_roll på 2002-05-26 12:57 ] Lenke til kommentar
fanta Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 ubrukelig uten floppydiskstasjon? den må du forklare nærmere... har til gode å i det hele tatt bruke min, jeg :smile: her går det på (hovedsaklig trådløst) nettverk og cd-rom Lenke til kommentar
geokri Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 jeg har ikke floppy engang på min.. går sikkert an å få tak i en floppy, du får høre med verksteder/butikker som har merket, ellers finnes det jo mange usb floppyer geokri EVO N600@1200Mhz 512Mb RAM 30GB DISK 32MB ATI MOBILITY DVD Lenke til kommentar
tom_roll Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Nja, ubrukelig og ubrukelig. Syns bare det blir tungvint og ikke kunne lagre dokumentene mine på diskett. Jobber hovedsaklig med tekst på den og hadde vært lettest slik. Men har fått tips om alt fra nettverkskort til å kjøpe en paralell kabel og overføre den veien. Noen som vet hvor det er mulig og få tak i brukte diskett stasjoner? Ekstern med usb er selvfølgelig ett alternativ men blir nokså kostbart, i og med at pc'n er noen år gammel og kanskje ikke holder så mye lengre. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hva slags Siemens er det snakk om? Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Et alternativ ville kanskje være å få en ekstern usb-floppy, du får disse for ca 500,- Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei, Modulære diskettstasjoner er svært dyre, men om du -virkelig virkelig- trenger en diskettstasjon burde du ta kontakt med Siemens selv, siden du ikke oppgir hva slags modell du har. Hvis du ikke er en hyppig bruker av diskettstasjon bør du kjøpe en USB-diskettstasjon, billigere og mer anvendelig. Lenke til kommentar
tom_roll Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Har halveis bestemt meg for og slå til på en ekstern usb zipdrive. Tror nok jeg kan slippe like billig unna det som og rep/fikse, samt at den kan brukes til stasjonær pc'n også. Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå