PoseFant Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er ikke ute etter teknisk kritikk, det er selvfølgelig mange feil med dette bildet. Det jeg er ute etter er om de første sekundene vekker noen spesielle følelser. Bildet er mitt første makrobilde og jeg har lært fantastisk mye av det, bla. vinkler, bruk av lys, fokusering mm. Bildet er tatt med et EOS 300D, tilhørende linse med Bower 0.38 Macro objektiv. Tatt i et rom med lite lys, med 550EX ca. 45 grader på objektet. På stativ, men uten remote control, program P. Ikke manipulert. --- http://www.syscodex.com/images/eye.png --- /pF Lenke til kommentar
znapper Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Tja, de første følelsene gikk vel først og fremst på øyekirurgi, deretter på blair witch, etter det synes jeg det ble litt vel "tett" og at det nedre øyelokket dominerte for mye. Synes bildet er veldig "rått" i den forstand at det er veldig usminket og direkte, et annet utsnitt og sort-hvitt hadde kanskje dempet det intrykket? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 det farga feltet i øyet (aner ikke hva det heter) var ganske fasinerende, ble sittende og stirre en stund. men alt rundt var bare ekkelt. slitt bedre utsnitt kunne gjort seg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Synes kanskje lyset fra lampen i taket (?) ødela littegrann. Ellers bra. Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 11. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Takker for kritikk. Ja det var det samme jeg følte ... ekkelt ekkelt og ekkelt. --- Kanskje du mener iris, den fartgesprakende muskelen som sitter rundt pupillåpningen ? Refleksjonen er fra blitzen, den er ca. 45 grader på øyet. Man kan også se speilbildet av øyenvippen, syned denne forstyrrer også. --- /pF Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Redsel.... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 Prøv å klippe ut selve øyet på den. Huff for en setning Lenke til kommentar
engekri Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg er ikke ute etter teknisk kritikk, det er selvfølgelig mange feil med dette bildet.Det jeg er ute etter er om de første sekundene vekker noen spesielle følelser. Bildet er mitt første makrobilde og jeg har lært fantastisk mye av det, bla. vinkler, bruk av lys, fokusering mm. Bildet er tatt med et EOS 300D, tilhørende linse med Bower 0.38 Macro objektiv. Tatt i et rom med lite lys, med 550EX ca. 45 grader på objektet. På stativ, men uten remote control, program P. Ikke manipulert. --- http://www.syscodex.com/images/eye.png --- /pF MAn kan se objektivet til kameraet i miden av pupillen.... er det meningen? ellers er jeg enig at du burde lage ey utsnitt av bildet Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg synes det var et fint bilde. Veldig intenst. Synes det var litt fint at lyset var der og at øyeeplet er innrammet så bra av det som er rundt. Fikk litt Cube følelse av det, på grunn av lyset. Intenst ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Jeg fikk vondt i øynene. Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Synes du var litt rød i øyet. Du var vel ikke stein? Endret 21. november 2004 av morcan Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Det vekket en god følelse i meg, da det første jeg tenkte på var denne perlen: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Det vekket en god følelse i meg, da det første jeg tenkte på var denne perlen: [bilde av requiem for a dream] Jeg tenkte også på den filmen Men det vekket ingen spesielt god følelse akkurat.. Ganske følelsesløst faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå