Vaffelrøre Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei. Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 som knappene nesten ikke funker mere på.. Skulle gjerne ha åpna den og rensa den litt.. men jeg finne ringen skruer... Noen som vet hvor de sitter? Eller om det er en annen måte å åpne den på? Øystein Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ren gjettning men de er vel under mouse pads'a ? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du må ta av "føttene" først. Tror de er under... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har akkurat slaktet en Explorer 3 (kabelen røk), og der var skruene under pads'ene. Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mulig de er under infolappene under musa, bare stryk over med fingeren så kjenner du om det er skruehull der. Press skrujernet gjennom og skru i vei Lenke til kommentar
Vaffelrøre Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Har sjekka under padsene, var bare lim der. Det er heller ikke skruer under infolappene. Lenke til kommentar
Vaffelrøre Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ups... de var under padsene likevell.. jeg sjekka først bare de fremmeste padsene, men skruene satt under de bakerste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå