Tlangset Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har prøvd å sjekke litt rundt vedrørende Motorola A780. Funksjoner etc virker å være det jeg vil ha på min neste telefon, som jeg skal kjøpe i løpet av noen uker. Motorola.com sier 4. kvartal i år. Noen sier den er sluppet i Asia, muligens med annet navn. Er det noen som har funnet noe mer eksakt slippdato for kjøp i Norge? Tlangset Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Denne kan jeg skaffe og kunnet skaffe de siste to mnd!!!! Lenke til kommentar
Tlangset Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Javel. Hvordan? Pris? Finnes det tester noe sted? Tlangset Lenke til kommentar
Tlangset Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Svar fra Motorola på hendvendelse om A780 og V3 Takk for din e-mail. Det er alltid en fornøyelse å høre fra våre kunder. Angående spørsmål om A780 og V3. Det er ikke avgjordt enda om eller når A780 kommer til Norge men om du følger med på vår norske hjemmeside på www.hellomoto.com vil det nok kommer mer informasjon så snart det er klargjordt. V3 er på vei ut til det norske markedet i disse dager. Det er ikke helt sikkert når modellen vil være på markedet siden dette avhenger veldig på distributører og forhandlere. Om du er utålmodig dog, kan du kjøpe en modell fra våre naboland Danmark og Sverige. V3 kommer nemelig også ut i en Nordic versjon som har alle nordiske språk installert. Om du har flere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss igjen. Du kan også kontakte vår Kundetjeneste på 22 55 10 04. Vennlig Hilsen Motorola Kundetjeneste www.hellomoto.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå