Gå til innhold

Anbefaling på Webshop i USA som leverer til hotell

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er noen som har noen gode anbefalinger på webshops i USA for datamaskinkomponenter og digitalkamera. Jeg vet det er en del som ikke leverer til andre adresser enn hjemmeadressen så det må være en butikk som eksempelvis leverer til en hotell adresse ved kjøp på kredittkort.

I samme slengen: Har noen en "prissøk side" for webshops i USA slik som "prisguiden" her på HW.no?

Jeg sjekket blant annet Amazon.com men de hadde få av de produktene jeg var på utkikk etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dealtime of Pricewatch er såvidt meg bekjent de 2 største, i tillegg har Anandtech og Toms Hardware Guide hver sin prisguide... MEN, det er mange useriøse websider i USA (flere enn i Norge), slik at http://www.resellerratings.com/ hvor du kan sjekke seriøsiteten til en webshop er viktig.

Videre har jeg handlet en god del via Newegg, men da lånte jeg VISA-kortet og addressen til en venninne av meg i Chicago, i forbindelse med at jeg kom på besøk til USA... og jeg vet at newegg IKKE sender til annet enn addressen til VISA-kortet, dermed er et hotell uaktuelt.

Jeg har lett etter en webshop selv som sender til hotell og den eneste seriøse som jeg fant var www.amazon.com ... det fungerte derimot glimrende.

Cobos

Lenke til kommentar

Et lite tips: Pass på at varen(e) du skal ha er på lager i det du bestiller. Hvis svaret er "Vi venter det inn til den 17. så det skal gå bra..." er sjansen rimelig stor for at det ikke gjøre det. Har selv sittet på hotellrom i USA og kranglet med webshopper om varer som "helt sikkert" skulle komme inn før jeg reiste tilbake til Norge...

Har ikke handlet mye datautstyr på den måten, så jeg skal ikke anbefale noen spesielle. Men jeg har også gode erfaringer med Amazon.

Geir :)

Lenke til kommentar
Dealtime of Pricewatch er såvidt meg bekjent de 2 største, i tillegg har Anandtech og Toms Hardware Guide hver sin prisguide... MEN, det er mange useriøse websider i USA (flere enn i Norge), slik at http://www.resellerratings.com/ hvor du kan sjekke seriøsiteten til en webshop er viktig.

Videre har jeg handlet en god del via Newegg, men da lånte jeg VISA-kortet og addressen til en venninne av meg i Chicago, i forbindelse med at jeg kom på besøk til USA... og jeg vet at newegg IKKE sender til annet enn addressen til VISA-kortet, dermed er et hotell uaktuelt.

Jeg har lett etter en webshop selv som sender til hotell og den eneste seriøse som jeg fant var www.amazon.com ... det fungerte derimot glimrende.

Cobos

Takk for svar Cobos :yes:

Ja leveringspålitelighet er alt når man skal kombinere dette med en ferietur ;)

Jeg har sjekket et par stykker nå, blant annet Amazon, men jeg har litt problemer med å finne de produktene jeg er ute etter. Synes nesten de henger litt etter med nye produkter. I tillegg så blir det ikke så vansinnigt mye å spare på enkelte produkter selv med så lav dollar som nå. Litt er det jo, men da er man avhengig at det ikke blir noe fuzz med leveringen, da er det greiere å bare bestille her hjemme.

Takk for tipset om nettstedet hvor jeg kan sjekke seriøsiteten til butikkene. Har også tenkt at det må florere med useriøse nettbutikker i USA. Vi har jo en del selv her i lille Norge :no:

Takk for alle gode tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare hyggelig....

Nå skal det sies at det jeg kjøpte på Amazon var et Canon Digitalkamera og på det var de like billige som andre seriøse webshopper. Mens de gangene jeg har kjøpt mer klassiske hardware har det vært fra Newegg, så hvis du ser etter bulk stuff er nok ikke Amazon de beste desverre. Men se på resellerratings...må da være noen som kan sende hvor du vil og er seriøse.

Cobos

Lenke til kommentar

Newegg er amerikansk og holder til i La Puente i California. Sidene deres er på engelsk/amerikansk hvis det var det du mente? Men problemet med dem er som sagt at de ikke sender til andre addresser enn de som står listet på kredittkortet.

Cobos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...