Glasgrekar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 DC++ programmet.... Når jeg har begynt å laste ned fra en online bruker på DC++ og har f.eks lastet ned 300Mb. Så går brukeren off-line. Lurer da på om det er mulig starte nedlastingen fra der den sluttet eller må jeg begynne helt på nytt med ny nedlasting? Tips om bruk av DC++...Ja takk fra en nybegynner. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja, du kan fortsette der du slapp. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ja, du kan fortsette der du slapp. Oki... Da regner jeg med at jeg må vente på at brukeren er online igjen og starte nedlastingen? Eller kan jeg laste ned fra andre som eventuelt har samme filen og er online? Må jo følge med på om brukeren jeg begynte nedlastingen hos er online med jevne mellomrom da eller er det en automatikk/ inntilling hvor man kan si at nedlastingen skal begynne igjen så snart brukeren er online igjen? Litt newbee her jeg da!! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Den starter igjen automatisk Hvis du går inn på Download Queue, så kan du høyreklikke på filen og velge Search For Alternates. Da søker den etter like filer, så kan du bare laste ned videre fra en annen bruker. Du kan ha mange brukere på samme fil. Edit: Leif Endret 11. november 2004 av Leroy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tillegg til det Leroy sa: For å kunne laste ned på ei eksisterande fil må du høgreklikke fila og velge "Download to", og der skal du få opp fila du har begynt på. Det er greiest å gå inn på fleire hubber, søke etter alternativer, markere alle, høgreklikke og velge download to...xxx.xx. På den måten er den større sjangs for at du kan laste ned. Men da får du nesten garantert fleire med dårlig upload, dvs at du får dårlig fart ned, som du bør fjerne frå lista. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Kanon... Da skal dette bli straks mye enklere for meg ja. Takker så mye for kjempegod hjelp av dere! Ha en strålende da... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tillegg til det Leroy sa: For å kunne laste ned på ei eksisterande fil må du høgreklikke fila og velge "Download to", og der skal du få opp fila du har begynt på. Du trenger ikke gjøre dette dersom du har "automatically serch for alternative download locations" og "automatically match queue for auto search hits" aktivert i advanced options Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ok, er dette ein ny funksjon? Bruker stort sett StrongDC og oDC, så eg er ikkje heilt oppdatert på DC++ Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nah, tror det har vært på noen versjoner nå Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Forandret innstillingene i advanced settings til "automatically serch for alternative download locations" og "automatically match queue for auto search hits" og VOILA..... Endret 11. november 2004 av Glasgrekar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Stenges på grunn av dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg