Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) En venninne av meg har lyst til å erstatte sin Nokia 3200 med en telefon som ser litt mer voksen og fancy ut, hun har tenkt å tegne et nytt abbonement med nytt nummer i samme slengen. Prisen på abbonementet bør ikke være helt vill... Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Nja? -EDGE: Nei -WAP: Ja -Kalkulator: Uvesentlig -JAVA: Uvesentlig -Email klient: Nei -Spill: Uvesentlig Form: - Helst klapp. -Vekt: "vanlig" -Antenne: Intern. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei.. Skjerm: Farge -Over 65000 farger, under 65000 farger: Ikke viktig -Størrelse på skjerm: Vanlig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 0 og 1000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): Ja Hvis med abbenoment, hvilket? Et som ikke koster altfor mye i måneden Diverse: -Merke: Åpen for alle forslag. -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke viktig -Symbian: Nei -Triband: Nei -Infrarød port: Ikke viktig -Bluetooth: Ikke viktig -Minne: Mer enn den ene megabyten til 3200... -Minnekort?: Ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Batterilevetid: Ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, MMS og ringing. Selv har jeg foreslått Samsung E700 og SE T630 til henne, har noen noen andre forslag? Konkrete priseksempler fra butikk blir satt pris på... Endret 11. november 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 SE k500i Just presis :!: elles er jo t630 god(lite minne der å da).. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg trodde k500i stort sett bare en plastikkleke jeg. Men har lest gjennom testen nå og ble positivt overassket, spesielt over kameraet. Kommer nok til å anbefalle den. Kosta bare 199,- med Netcom Active talk også. Hun sa hun kom til å kjøpe den mobilen jeg sa hun måtte kjøpe siden jeg var den av oss med mest peiling. Hadde vært dumt å foreslå noe som skulle vise seg å være søppel som da jeg fikk henne til å kjøpe 3200..... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Alltid til tjeneste Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 den. Kosta bare 199,- med Netcom Active talk også. Koster 1,- med Netcom Active talk på Elkjøp og Lefdal Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ai..takk takk Lenke til kommentar
eblth Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ville sett litt på non av Samsungs klapp-modeller. Disse er veldig fine! De nyeste har også veldig bra VGA kamera! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kjøp samsung e700. perfekt for jenter Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kjøp samsung e700. perfekt for jenter Skulle akkurat foreslå det samme. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Selv ville jeg ha gått for Sony Ericsson K500i, en meget god mobil for sin pris. Uansett ville jeg heller ha styrt unna Samsung E700, utifra egne erfaringer. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har allerede foreslått E700, men hun syns den var litt gammel. Riktignok syns hun den var fin å se på, slik så godt som alle jenter mener. K500i "var ikke så lekker", men hun fikk ganske sansen for den da jeg viste bildekvaliteten. De nyeste Samsungene er vel vanskelig å få tak i til rundt tusenlappen? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 elles er jo t630 god(lite minne der å da).. Eh.. Som kameramobil? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 De nyeste Samsungene er vel vanskelig å få tak i til rundt tusenlappen? Hvis du tenker på D500 så er det nok lite sannsynlig at den kommer til rundt 1000 lappen med det første ja Men er lov å håpe! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 elles er jo t630 god(lite minne der å da).. Eh.. Som kameramobil? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 elles er jo t630 god(lite minne der å da).. Eh.. Som kameramobil? Hvorfor ikke? Fordi kameraet suger? Det er jo blandt de dårligste kameraene på markedet. Lite minne er det også så det blir ikke så mye plass til bilder... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hva med Nokia 7270? Den er jo en veldig lekker telefon da. Er dog ikke sikker på Prisen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Er dog ikke sikker på Prisen. Billigste ifølge amobils prisguide er 2284,- med Netcom ActiveTalk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå