jonasto Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg tenkte å opprette en emailkonto som jeg skal bruke på mobilen.er det en spesiel mail man bør bruke til slikt...tenkte på gmail. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tenkte på gmail. Jeg prøvde det samme igår. jeg fikk til **********@netcom.no til å funke. Jeg prøvde gmail ogå, men jeg vet ikke hva inngående/utgående server er. Fikk til å sende tekst 3 bilder og video fra tlf til epost. Men har ikke fått til å mota noe. Må dobbelsjekke passord før jeg sier det er umulig . Har noen tips? jeg har SX1 Lenke til kommentar
fashion Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Test ut dette mailprogrammet. Anbefaler dette på det sterkeste. Her fungerer alt som en drøm. Det eneste jeg kunne tenke meg er at man kunne opprette mapper for å sortere mailene. http://www.lonelycatgames.com/mobile/profi.../profimail.html Lenke til kommentar
skibum Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei Gmail har enda ikke fått støtte for smtp/pop3 men det er på trappene. Når du får en melding i gmail om new features, kan du klikke på der og lese hvrdan du skal sette det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå