Gå til innhold

Hvilken reciever skal jeg velge av disse?

Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enig det med yamaha, har en Yamaha RX-V450RDS og et par Dali Concept 6+ concept senter+ et par gale bakhøytalere. Jeg ble veldig fornøyd med den. men den spiller litt for lyst når jeg har det veldig høyt men den er knall for 3500 spenn. Jeg kan anbefale at du kjøper Dali Concept serien, disse har krefter du ikke aner før du skrur opp lyden, og billig som fy er de også

Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar
enig det med yamaha, har en Yamaha RX-V450RDS og et par Dali Concept 6+ concept senter+ et par gale bakhøytalere. Jeg ble veldig fornøyd med den. men den spiller litt for lyst når jeg har det veldig høyt men den er knall for 3500 spenn. Jeg kan anbefale at du kjøper Dali Concept serien, disse har krefter du ikke aner før du skrur opp lyden, og billig som fy er de også

Bare et tips:Hvis du plages med lys for lys lyd,så kan du prøve å bytte kabler.

Lenke til kommentar

hvis det må bli en av de: JVC'en... men jeg kan anbefale en Sony på det varmeste... da tenker jeg spesielt på den som heter STR-DB 790... en bra flerkanaler på 6 x 100 watt, med egen sub utgang... koster +- 5 høvdinger, så er jo litt dyrere enn det andre du har kikka på, men det er det verdt... har den selv å er storfornøyd :D liten feil på den siden:5 x 100, men er en 6 x 100 watt. men de har jo åsså mye annet rart du burde sjekke ut på: Sony Norge

post-197-1100479912_thumb.jpg

Endret av glufsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...