ChrisCon Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Noen som vet om det fines en fjernkontroll til winamp eller.no? Det hadde vært utroli digg å slippe å resise seg hver gang man skal bytte sang. Skulle finnes en fjernkontroll hvor man kunne programmere knappene til å fungere på winmediaplayer også. Chris Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Ja det finnes... vet ikke hvor du kan få kjøpt det though. Men: Jeg vet at det følger med en slik fjernkontrollsak til SB Audigy Platinum. Da får du i tillegg et stilig display il å ha i fronten på PC-en... Men spørsmålet er jo om det er verdt pengene... Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg kjøpte Irman (IR mottaker+software) på Per Mobecks verksted, http://www.mobeck.com/. Betalte ca. 450 kr. inkl. moms og frakt. Du kan bruke hvilken som helst fjernkontroll (medfølger ikke). Software moduler for winamp er inkludert. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 http://www.hammar.no Har et byggesett til 179,- Fungerer bra. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Eg bestillte fra Hammar, men det tok veldig lang tid før varene kom. Betalte på forhånd, men fekk ikkje varene før det var gått 4 veker. Når det endelig kom så fungerte det meget bra. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hvilken kategori ligger den under? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 14:55, boy2star skrev:Hvilken kategori ligger den under? elektronikk > byggesett Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Støtter dingsen fra hammer.no windows media player også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå