panzerwolf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg bestilte i sommer en reise på nyåret med flyselskapet Norwegian. Avgangen var da 20:30 fra Oslo. I september fikk jeg så en mail om at denne var endret til 17:25 i stede. Greit nok, de hadde endret rutetilbudet sitt litt (den nye avgangen var da den siste avgangen den dagen), og jeg tenkte ikke noe mer på. Så, i går var det vel, fikk jeg en oppringing fra de der de lurte på om jeg hadde fått med meg ombookingen og fortalte at jeg gjerne måtte bytte avgang om det passet bedre! Jeg valgte da en avgang 20:45 (sikkert ny) og har nå fått en ny bekreftelse pr. mail. Jeg må si jeg ble litt imponert over måten de gjorde dette på med en oppfølgelsestelefon i etterkant og ikke bare sende ut mail hvorpå kunden så må kontakte selskapet selv om den nye flytiden ikke passer. Svært bra, Norwegian! (Må si jeg har blitt overraska av de før som da de plutselig serverte lussekatter rundt St. Lucia-dagen) PS Kan nevne at jeg er vant med å reise og flyr relativt mye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja, dere får det vel til dere som bare må betale en 300-400kr fra bergen-oslo, mens vi må ut med en 4000-5000 fra evenes-Oslo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå