Gå til innhold

God service fra Norwegian


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte i sommer en reise på nyåret med flyselskapet Norwegian. Avgangen var da 20:30 fra Oslo. I september fikk jeg så en mail om at denne var endret til 17:25 i stede. Greit nok, de hadde endret rutetilbudet sitt litt (den nye avgangen var da den siste avgangen den dagen), og jeg tenkte ikke noe mer på.

Så, i går var det vel, fikk jeg en oppringing fra de der de lurte på om jeg hadde fått med meg ombookingen og fortalte at jeg gjerne måtte bytte avgang om det passet bedre! Jeg valgte da en avgang 20:45 (sikkert ny) og har nå fått en ny bekreftelse pr. mail. Jeg må si jeg ble litt imponert over måten de gjorde dette på med en oppfølgelsestelefon i etterkant og ikke bare sende ut mail hvorpå kunden så må kontakte selskapet selv om den nye flytiden ikke passer. Svært bra, Norwegian! :thumbup:

(Må si jeg har blitt overraska av de før som da de plutselig serverte lussekatter rundt St. Lucia-dagen)

PS Kan nevne at jeg er vant med å reise og flyr relativt mye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...