Dinsdale Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hl2 tar 3-5 timer. Blueshift og OF er mye midre, og tar max 2-3 timer. HVis HL2 tar 3-5 timer blir jeg MEKTIG irritert :!: Lenke til kommentar
Rash Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hl2 tar 3-5 timer. Blueshift og OF er mye midre, og tar max 2-3 timer. hæ jeg trodde hl2 skulle være så vanvittigt langt? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 HL2 har visst 12 kapitler eller noe, hvor hvert kapittel varer 3-4 timer. Så det blir vel 30 timers spilling ++ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 du mener vel HL1 og det tar vel lenger enn 3-5 timer ? HL2 tar rundt 20-25 timer har anmeldere sagt., Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Blei skikkelig gira på å spille hl ved å lese denne posten. Tror dere jeg vil klare å gå igjennom HL - OP - BS før hl2 kommer ut? Eller er det noen som vil skrive et stort sammendrag til meg co2 for eksempel- du var jo så glad i å skrive Har skrevet så mye gjennom tidene, får heller søke på HL forume, skrev en del tidligere. Er liksom ikke så hypa nå (er på skolen) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Det er tydeleg at eg må gå gjennom HL1 minst ein gang til, og skaffe meg Oposing Force og Blue Shift (Følger desse med i ein av HL2-pakkene? Så slepp eg å kjøpe dei i tillegg) Starta på HL1 for eit par år sidan, men eg satt så lenge i det toget at eg ikkje gidda meir, spelte det ferdig for nokre veker sidan, men ved å lese her på forumet så har visst masse gått meg hus forbi. Jo. Tror zeph ikke er helt våken Eh...kunne banna på at det stod "I Opposing-Force møter du noen svartkledde superninja folk"...men det var litt tidleg på dag Endret 12. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hl2 tar 3-5 timer. Blueshift og OF er mye midre, og tar max 2-3 timer. Neppe. Ikke dersom han ikke har spilt de før. *pirke* Du mener vel HL Fredag, jeg er unskylt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er tydeleg at eg må gå gjennom HL1 minst ein gang til, og skaffe meg Oposing Force og Blue Shift (Følger desse med i ein av HL2-pakkene? Så slepp eg å kjøpe dei i tillegg) Starta på HL1 for eit par år sidan, men eg satt så lenge i det toget at eg ikkje gidda meir, spelte det ferdig for nokre veker sidan, men ved å lese her på forumet så har visst masse gått meg hus forbi. Jo. Tror zeph ikke er helt våken Eh...kunne banna på at det stod "I Opposing-Force møter du noen svartkledde superninja folk"...men det var litt tidleg på dag Kjøper du HL2 Silver (400kr) eller hl2 gold (900kr med frakt) så får du alle spillene valve noengang har laget. cs,hl1,hl2,blueshift osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Blir vel Silver da, men er BS og OF som følger med HL2 Silver Source eller original med HL1 motor? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du får ikke med BS, men OP får du. Det kommer senere med Source vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Får lille meg komme med et "teit" spm? Er det mulig å kjøpe alle de source spillene som kommer i HL2s farvann, vær for seg eller i en pakke? Vil nemlig ha mest mulig, men vil ikke vente heller Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det beste med HL er omgivelsene og fortellerteknikken. Jeg ble helt betatt av Black Mesa basen... Særlig på starten er det så livlig og kos Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) det er så masse intressant å lese på foumet for tiden ahhh... Endret 14. november 2004 av Mala Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 du mener vel HL1 og det tar vel lenger enn 3-5 timer ? HL2 tar rundt 20-25 timer har anmeldere sagt., Ikke mere?? litt synd på oss da, som kommer til å sitte å spille det til ve besvimer gpr igjennm spillet i løpet av en dag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvor langt er det lengste spillet egntlig?? Sånn ca sef Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hvor langt er det lengste spillet egntlig?? Sånn ca sef Hvilket spill tenker du på? Half Life? Endret 14. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) jeg har lest det skriptet for hl2 som ble lekket ut og fant ut at spillet slutter med at vi finner ut at Gman = Master Chief! Endret 14. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Rash Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg har lest det skriptet for hl2 som ble lekket ut og fant ut at spillet slutter med at vi finner ut at Gman = Master Chief! ehh-- dø? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 lol sjekk ut disse http://www.users.qwest.net/~amerrill/hl2msg.wav http://www.users.qwest.net/~amerrill/nirv-gabe_newell.wav Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har begynt på hl nå, og har lyst til å få det ferdig før Tirsdag.. Er kommet til nivå 4-5.. hvor mange slike nivå er det? Er det håp for at jeg kan få det ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå