ZephyroX Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) har testet alt hardware og alt funker i sammen med noe annet men når jeg setter det i sammen, vil ikke maskinen starte. psu funket fint med et annet hovedkort cpu amd 3000+: funket fint i en annen data hovedkort: msi 745 ultra. funket også fint med en annen cpu ramene funket også i en annen data. når jeg prøver å starte maskinen høres det ut som om cpu'en ikke starter engang. hovedkortet skal normalt ikke tåle prosessoren, men siden maskinen funket for 2 dager siden er det nok ikke det som er problemet. noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve ? tror muligens at det kan være en sikring i psu'en som har gått ? er det mulig at det f.eks er 12 volts sikringen som har røket og resten funker slik at jeg får strøm nok til viftene/nettverkskortet og harddisken ? problem fikset Endret 11. november 2004 av ZephyroX Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hei prøv å oppgradere biosen. Lenke til kommentar
ZephyroX Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 nytter lite å oppgradere biosen når jeg ikke kommer til bios engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå