Supervisor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Det er 43 minutter nå at jeg venter, og jeg førtsatt er nummer 3 i kø. Det har jeg vært fra første minutt. Er det mulig at det er så få som jobber i kundeservice til NGT (mellom 1 og 3)? Sitter her og venter...... blir gal av musikken... EDIT: Nå er jeg SKIKKELIG forbanna. Etter 44 minutter som nr.3 i kø ble jeg frakoblet. Ringte igjen umiddelbart og var nr. 26!!! Dette er.... (har ikke sterkt nok ord for det jeg mener) Enda en misfornøyd NGT kunde. Endret 11. november 2004 av jokab Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 En helt unødvendig post - igjen. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Lurer på hvor mange klage-på-NGT-tråder det er her på hw.... *søke* http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...gt+kundeservice Ganske mange Endret 11. november 2004 av jallakim Lenke til kommentar
joebush Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 En helt unødvendig post - igjen. Egentlig er din post mer unødvendig. Trådstarteren hadde i alle fall noe av interesse å si. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 NGT hadde tidligere, når de først satt i gang med telefonsystemet som de bruker, et problem hvor man ble frakoblet etter 26 minutter....konsekvent. Kanskje har de løst problemet ved å endre på frakoblingstiden til noe de ikke trodde var mulig å oppnå? Man vet jo aldri. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Egentlig er din post mer unødvendig. Trådstarteren hadde i alle fall noe av interesse å si. Selv om jeg skjønner poenget ditt vil jeg nok fortsatt påstå at interesseverdien i -enda- en thread om en persons negative erfaringer med NextGenTels kundeservice er relativt ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Lurer på hvor mange klage-på-NGT-tråder det er her på hw.... *søke* http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...gt+kundeservice Ganske mange Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg Endret 12. november 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå