Senitel Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 hei.. skal nå flytte til Tønsberg fra Nordland... så lurer jeg på om hvilket bredbånds leverandør jeg bør velge?? hvilken er best kb/s deltpå kr. =) Hilsen Senitel Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 På adsl fronten er nexgentel best. (ihvertfall en av de beste) Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Det beste ville være adsl fra Nextgentel (www.ngt.no) tror jeg (hvis ikke det finnes noe fiber (10-100mbit) der). Ikke tenk på å bestille fra telenor. Svindel og bedrag. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 NextGenTel kan være trege med å levere (gikk raskt hos meg), men er uansett verdt å vente på. Raskere, billigere og lettere enn Telenor ADSL. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har lurt på det samme..hvilken adsl leverandør er best dit jeg flytter..har NextGenTel samme dekningsnett som telehor? testa med et telefonnummer, 57671000(er det lov å oppgi tlf. til taxi offentlig?) det funker hos telenor,(mange som har adsl her) men NextGenTel stod at dei ikke hadde dekning. Bor utenfor Sogndal, men skal flytte nærmere "sentrum" Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei NextGenTel putter sitt eget ustyr i sentralene til Telenor. Så dem har ikke samme dekningen. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Trade Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Uten tvil så er Catch og Bluecom de beste Er selger for dem begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå