LogouT Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Han kan hoppe, banke med hammer, gjøre seg om til et papirfly og mye annet som forventes av en millimetertynn karakter. Nintendo har reinkarnert rollespilleren i den smålubne rørleggeren. Markedets nyeste Action Man er allerede av mote, høstens superhelt er Paper Mario. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mulig jeg kommer til å spille det. Metroid Prime Echoes først Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er overbevist! Trodde Mario var melket forlengst. Sunshine var ikke så kjekt, men dette spillet skal kjøpes. Ser veldig artig ut etter å ha lest omtaler og sett videoer fra ign.com. Metroid Prime Echoes, RE 4, Pikmin 2, POP2 og litt til? Blir nok et spennende år til med gamecube Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Paper Mario 2 virker aldeles strålende, etter de to timene jeg har prøvd det hittil. Skal kjøpes, noe jeg oppfordrer alle med en gamecube til å gjøre. Lenke til kommentar
chouel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 nesten litt ivrig på å skaffe GC BARE på grunn av detta spillet gitt... virker ufattelig morro! C-: Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kjøper det senere i dag. Gleder meg masse Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Oj oj oj... enda en tittel som må i bunken... Damn You spillindustri!! Lurer på om spillsjappa vil godta en avbetalingsplan på 10spenn i uka hvis jeg kjøper alle spillene som kommer i høst, som jeg vil ha velogmerke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg