Larkin Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) PCen starter ikke opp med bare batteriet, men inne i windows så står det at batteriet ha 97% igjen. lure på ka som er galt. Jeg fant et touch knapp på batteriet er dette en på/av knapp? håper på tilbakemelding. pcen er av typen Compaq Armada m700. Endret 11. november 2004 av Larkin Lenke til kommentar
Lamelot Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har hatt tilsvarende problem med IBM T40, årsaken der var at batteriet var kortsluttet. Fikk byttet på garanti. /lamelot Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Har du prøvd med et annet batteri? Det kan jo være at levetiden på batteriet er blitt vesentlig mindre i og med det at laderen har stått og lada batteriet over alt for lang tid? Jeg hadde samme problemet, men bytta batteri og da funka laptopen som den skulle igjen. Windows er flink på å ljuge om batteritiden, men ikke alltid. Endret 11. november 2004 av Zirkey Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har en Elitegroup G551, den kunne ikke starte opp fra dvalemodus med bare batteri. Etter å ha oppdatert bios'en fungerer det nå. Men fortsår det sånn at du ikke får startet etter å ha avsluttet windows på vanlig måte. Og at feilen har oppstått i det siste. Så jeg vil anta at det mest sansynlig er batteriet. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hei, jeg hadde samme problemet med min compaq armada fra 2000. løsningen var nytt batteri... mb Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette høres ut som et klassisk tilfelle av dødt batteri. Samme skjedde meg for to uker siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå