Gå til innhold

Samsung Plasma: Levere tilbake eller ikke

Anbefalte innlegg

Hei Godtfolk!

Håper noen kan hjelpe meg å bestemme meg. Jeg har kjøpt en samsung ps42d4s på elkjøp, denne koster der 30 tusen, men jeg fikk prutet den ned til 23995, er ganske godt fornøyd med det. Samsung ps42d4s

Mitt problem er at jeg er på siste dagen i dag på 30 dagers full returrett. Det jeg lurer på er rett og slett: Bør jeg levere den tilbake og ta mine 24 tusen og vente til nyåret? Er det realistisk å tro at jeg vil få en plasma 42" med minimum native oppløsning 1024x768 og 10bit farge (min samsung har 852x480, og 8bit farge) med tilsvarende kvalitet som er i samsungen min i dag til 24 tusen på nyåret? Takk for hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bør jeg levere den tilbake og ta mine 24 tusen og vente til nyåret? Er det realistisk å tro at jeg vil få en plasma 42" med minimum native oppløsning 1024x768 og 10bit farge (min samsung har 852x480, og 8bit farge) med tilsvarende kvalitet som er i samsungen min i dag til 24 tusen på nyåret? Takk for hjelp :thumbup:

Det tror jeg faktisk er ganske realistist... Lever tilbake den der skjermen du, med god samvittighet... :yes:

Lenke til kommentar
' date='15/11/2004 : 17:50']
Bør jeg levere den tilbake og ta mine 24 tusen og vente til nyåret? Er det realistisk å tro at jeg vil få en plasma 42" med minimum native oppløsning 1024x768 og 10bit farge (min samsung har 852x480, og 8bit farge) med tilsvarende kvalitet som er i samsungen min i dag til 24 tusen på nyåret? Takk for hjelp  :thumbup:

Det tror jeg faktisk er ganske realistist... Lever tilbake den der skjermen du, med god samvittighet... :yes:

Er litt sent ute, men må bare få sagt det :p

Han var på siste dagen av 30-dagers returretten den 11. Da hjelper det lite at han får råd om å returnere den 15. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...