Gå til innhold

"2 sekunders lagg"

MaxXRebo

Anbefalte innlegg

Jeg innstalerete den nye catalyst driveren, men etter at alt var instalert , og jeg var klar for en ny økt call of duty, opplevde jeg at bildet hakker med ca 2 sekunders mellomrom, dette er hver gang jeg beveger meg bortover, ikke når jeg ser meg rundt. Jeg prøvde andre fps spill også, og det samme problemet var i alle spillene jeg prøvde.

jeg prøvde også å avinstalere den nye driveren , og kjøre på med den jeg hadde brukt før, men laggen var der ennå.

noen som har noen lure løsninger? (utenom å formatere hele shiaten :p )

radeon 9600

amd xp3400+

k8n neo platinum

(har scannet for spyware/virus, men ikke funnet no)

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
formater og installer driverne som følger med kortet!

EDIT: alle burde fjerne driverne de brukte før 100% før de installerer nye! dettekan være vansklig og gjøres lettes med formatering!

er du gal man ? så godt som ALTID er de driverene som følger med, utdaterte og dårlige..

Lenke til kommentar

jeg formaterte pc'en helt,så det var ikke problemet,og det er ikke en bug i spillet,fordi jeg hadde ikke de problemene med mitt gamle skjermkort.

At driverne som følger med kortet er utdatert,er greit,men når jeg lasta ned de nye på ATI sine hjemmesider,så blei pc'en drit treig,og alt var bare tull.

Jeg lasta ned noe som heter Catalycst eller no,er ikke helt sikker.

Noen som kan gi meg en link til de nyeste driverene til kortet mitt? tilfelle det er jeg som har tulla?

Takk på forhånd.

Mvh Proppen

Lenke til kommentar

du skriver at det kun skjer når du beveger deg bortover, ikke når du ser deg rundt? det vil med andre ord si; det skjer kun når du bruker tastaturet til å bevege på deg, ikke når du bruker musa? minner meg om lignende problem jeg har hatt tidligere, der hele pc'en lagga når jeg brukte tastaturet i spill..

(ikke at det i seg selv hjalp så mye men, kanskje problemet ligger der hos deg også?)

Lenke til kommentar
Har du slått av fast writes i bios ? og sjekka i windows at det er slått av etter du har slått det av i bios ?

og evt... hvilken type ram bruker du ?

nei,veit ikke hva fast writes er en gang :blush: ... dette problemet oppstår når som helst under spilling,og for de andre på serveren ser det ut som jeg får ett CI (connection Interrupted),og 2 sekunder senere er jeg tilbake igjen...

sjekke innstillinger på kortet mitt,og der kunne jeg velge mellom openGL eller Direct3d... burde jeg prøve openGL,eller skal jeg holde meg borte fra dette?? er ganske fersk når det gjelder sånne innstillinger...

Mvh Proppen

*Edit: bruker 2x512 dual twinmos ram brikker

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar

nei, er i farlig ;) Har bare med hvordan textures rendres osv. Er ikke helt sikker på hvem av de som har "best" grafikk, antar 3D though.. Selvom jeg selv ville ofret litt "eyecandy" mot å faktisk få spille spillet :p

*edit* heh.. noen legger seg, andre våkner.. *gjespe, og gå ut å mekke seg litt frokost*

hmm.. hvem ba leif stikke innom ? :roll:

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...