Pain193 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei. Jeg har laget meg et kabinett av tre (BlackFactor), som jeg gjerne vil vite hva dere synest om... [url="http://www.home.no/pain193/"]Bilder[/url] Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 God morgen! Syns kabinettet ditt ble ganske bra jeg. Men fronten, det går ant å åpne den ikke sant ? Ta et bilde av den åpen også isåfall Litt lite visst du skal oppgradere til flere harddisker kanskje, men ellers syns jeg kabinettet var stilig Good Job! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 du skulle lagd en worklog så vi fikk sett hvordan du gjorde det=) Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kunne jo ha gjort det. Men jeg jobbet bare med den 1 - 2 dager i uka. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kunne jo ha gjort det. Men jeg jobbet bare med den 1 - 2 dager i uka. tror de fleste på forumet ikke gjør noe med kabbiset sitt noe oftere enn det du sa der men likte de vifte grillene Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Stilig det! Hva har du laget det av? Det så ut som det var noen bein oppe på bakplaten. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 flott arbeid! sinnsykt tøff viftegrill. heartgram merket til HIM er det ikke ? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Stilig det!Hva har du laget det av? Det så ut som det var noen bein oppe på bakplaten. Har laget det av 9mm kryssfiner, hva mener du me "bein"? flott arbeid! sinnsykt tøff viftegrill. heartgram merket til HIM er det ikke ? Heartagram ja Jeg digger HIM Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Stilig det!Hva har du laget det av? Det så ut som det var noen bein oppe på bakplaten. Har laget det av 9mm kryssfiner, hva mener du me "bein"? Mente de to knottene som hang over vifta bak på kabinettet. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Å, det er noen bolter som jeg måtte bruke for å feste platene sammen med. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Ahh, detta var da grisefett. STilig og gjennomført Likte kombinasjonen UV-grønn/svart. Hva er specs og temperaturer i maskina da? Noen lure løsninger du har i kabinettet? Endret 12. november 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Him Men vorfor i alle dager lagde du ikke en worklog? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ahh, detta var da grisefett. STilig og gjennomført Likte kombinasjonen UV-grønn/svart. Hva er specs og temperaturer i maskina da? Noen lure løsninger du har i kabinettet? Takker Temperaturer idle: Inne i kabinett: 25 °C Hovedkort: 25 °C CPU: 37 °C Harddisk: 31 °C Temperaturer etter å ha spillt i ca en halvtime: Inne i kabinettet: 26 °C Hovedkort: 27 °C CPU: 39 °C Harddisk: 31°C Him Men vorfor i alle dager lagde du ikke en worklog? Jeg jobbet nesten aldri med den. Jeg brukte ca et halvt år på å bli ferdig Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Resultatet ble bra vertfall på en karakterskala 1-6 så blir det 7 Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er det luft kjølt.. isåfall så var det sykt bra Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er det luft kjølt.. isåfall så var det sykt bra Sjekk bildene en gang til du.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hm... slik er det med meg.. dårlig hukommelse og alt sånt..... men var temmelig bra til å være vannkjølt og Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg må inrømme at jeg er verre enn deg i sånne saker.. (til å hugse ting) Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) jeg må inrømme at jeg er verre enn deg i sånne saker.. (til å hugse ting) Det kalles "alzhimer light" hehe God morgen! Syns kabinettet ditt ble ganske bra jeg. Men fronten, det går ant å åpne den ikke sant ? Ta et bilde av den åpen også isåfall Litt lite visst du skal oppgradere til flere harddisker kanskje, men ellers syns jeg kabinettet var stilig Good Job! Jeg har lagt ut et bilde til med fronten åpen. Fronten er ikke helt ferdig, for jeg har ikke råd til LCD-display enda. (Skal kjøpe "LCD display 20x4 Green LED backlight" fra www.hammar.no) Så skal jeg ha en tøff on/off knapp. Endret 14. november 2004 av Pain193 Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg må inrømme at jeg er verre enn deg i sånne saker.. (til å hugse ting) Det kalles "alzhimer light" hehe God morgen! Syns kabinettet ditt ble ganske bra jeg. Men fronten, det går ant å åpne den ikke sant ? Ta et bilde av den åpen også isåfall Litt lite visst du skal oppgradere til flere harddisker kanskje, men ellers syns jeg kabinettet var stilig Good Job! Jeg har lagt ut et bilde til med fronten åpen. Fronten er ikke helt ferdig, for jeg har ikke råd til LCD-display enda. (Skal kjøpe "LCD display 20x4 Green LED backlight" fra www.hammar.no) Så skal jeg ha en tøff on/off knapp. hehe.. tror de fleste lider litt av alzheimer light iblant men kan du ikke holde oss opdatert med det displayet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå