A.J Green Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har nettopp formatert og har støtt på følgende problem. Jeg ser ut til å innstalere de samme oppdateringene om og om igjen. Jeg søker etter nye oppdateringer slik at sp2 skal dukke opp, men da kommer bare de samme. Hva kan jeg gjøre, jeg trenger hjelp bigtime. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du må starte maskinen på nytt, slik at endringene blir registrert. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Har gjort det 3 ganger. Når jeg starter opp winupdate igjen så får jeg det samme. Det ser slik ut. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Uff jeg hater windows, nå kom den systemet avsluttes om 60 sek, så jeg har vel sasser eller blaster. Jeg prøver alle mulige updates men de blir ikke gjennomført på en måte. De bare slutter før jeg får trykket neste osv. Uff nå er jeg fortvilet. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hadde samme problemet... fant ikke noen løsning på det... Det ente med at jeg formaterte på nytt å installerte windows på nytt, det finnes sikkert noe lurere å gjøre tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå