tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 during.... HVA ER sprengt?? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Hadde den bare på i 3 sekk.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Det bildet hjalp ikke stort , det var så mørkt. Men nøyaktig hva kan ha blitt ødelagt, og er det SIKKERT at der er ødelagt??????????? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Kan noen svare meg fort værsåsnill??? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Ro ned liff før du får advarsel av en moderator. - de som kan være ødelakt(sprengt) er de delene hvor du har koblet feil Jeg kan gi deg bilde av en kontakt om fem min. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Det eneste jeg vet er at during som IKKE har vert der før er bra.. Finn noen bilder over vilken vei de skal stå og prøv å sette de riktig vei, ikke ha kabelen i PSU når du gjør dette. Så finner du ut hva som er sprengt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Unnskyld, jeg er bare så sinnsykt nervøs!! Jeg finnner ingen bilder.. Hvilken kabel til psu? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Strøm kabelen.. Er det noen kabler du ikke har hatt strømper over sjekk på de om du har eller en gammel psu. (var nervøs jeg og når jeg ødela hk - ikke hatt min egen pc på 18 dager) Endret 13. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Her er bildet. Legg merke til skrå hjørnene poå kontakten og hvor hvilken farge på kablen osm kommer ut derfra. Endret 13. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 hva som kan skje om det er feil da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) hva som kan skje om det er feil da? En venn av meg gjorde samme tabben. på tre kontakter. Kontakt nummer 1: 120gb hdd. Defekt Kontakt nummer 2: DVD rom med min xp cd i. Cden ble maltraktert. vi testet cdromen etter på med en tom cd. resultatet ble en knust cd til(falig laser) Kontakt nummer 3: 40gb hdd. PANG!! Endret 13. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Tusen takk! Skal prøve nå! Men har ikke gammel psu. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 hva som kan skje om det er feil da? En venn av meg gjorde samme tabben. på tre kontakter. Kontakt nummer 1: 120gb hdd. Defekt Kontakt nummer 2: DVD rom med min xp cd i. Cden ble maltraktert. vi testet cdromen etter på med en tom cd. resultatet ble en knust cd til(falig laser) Kontakt nummer 3: 40gb hdd. PANG!! Haha... Kansje en idè å alltid sjekke hvordan ting var orginalt først Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Tusen takk!Skal prøve nå! Men har ikke gammel psu. Håper du ikke gjorde det med alle kontaktene nå da! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 jeg holder ennå på å rette opp molexene... men hovedkortet kan ikke ha blitt ødelagt? eller ram? Har planer om ny hardisk uansett, og cd spillern og brennern er billige. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Jo i verste tilfelle så har hk det Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har bare koblet 1 ledning feil. tror du hk er grilla da? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Om det var hk du koblet feil.. Håper du ikke gjorde det da Endret 13. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 når man skal krympe krympestrømper, hva pleier man å bruke da? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 hårføner leste jeg her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå