flabben Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Hm, da vet jeg det og Har bare dytta hele kontakten gjennom de på microplex.no jeg. Funker det og! :!: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Jippi! Det funka! Tusen takk folkens! . Der sparte jeg 69 kroner og 5 dagers venting. Var imdlertid så lur at jeg tok på en plugg når den var ute av plastikken når maskinen var på Da ville den ikke starte på en halvtime.. Men nå skal jeg til byggmaker å kjøpe kabelstrømper! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Husk krympestrømper også da! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Hva er det egentlig? Har de det på byggmaker? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hva er det egentlig?Har de det på byggmaker? Krympestrømper får du på Biltema, Clash Olson eller el-butikker... Det er fleksible plastikrør som du trer over en skjøte (for eks. mellom kontakten og ledningen), så varmer du den opp og den krymper. EDIT: Du kan jo ihvertfall spørre på byggmaker. Men jeg tror nok ikke at de pleier å ha el-ting... Endret 13. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Okay! Takker Veldig bra forum dette her! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Krympestrømper er som Blackslash sa strømper som krymper når du varmer dem opp. Resultatet blir veldig bra hvis du bruker dette på endene av kabelstrømpene. Jeg monterte nettopp strømper og krympestrømper på en vifte: Ble brukbart, men strømpene skulle vært litt trangere. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Trur dere jeg får kjøpt dusjslanger hos rørlegger'n? Fikk lyst til å gjøre noe med data'n jeg også nå Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Huff, dusjslangene de hadde var bare med hode, og de kosta 350 kroner :|. Så kjøpte noen plastrør og krympestrømper. Vet ikke helt hva jeg syns om fargen på rørene, går vel an å spraye de med vanlig maling? Men kanskje de blir tøffe med katodelys på i mørket. Hvordan bruker jeg krympestrømpene?? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 krympeslangene tres på som vanlige strømper. når de er på kan du eventuelt bruke en føner til å varme de opp med... da vil du se at de krymper og til slutt så krymper de ikke mer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Det funker å spraye de.. har planer om det selv. Det med dusj slanger, er en dyr og ikke veldig bra ide'. Det er som oftest ikke plass inni der. Det som ble bruk på bilde i første post er noe som microplex solgte får lenge siden. Tror ikke du får tak i slik i Norge lenger. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Pass på at dusjslangen ikke er i mettal osv.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 uff og uff!!! Trenger nødhjelp til datamaskinen min! Etter jeg satt på strømpene og skrur på maskinen lager den masse ulyder og jeg slår den rett av igjen.. Jeg merket ikke opp noenting før jeg tok molexpluggene ut, har ledningsrekkefølgen noe å si? ( jeg har satt dem gul, svart, svart , rød) Kan jeg ha ødelagt noe??? Hjelp!! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Bare de ikke var i mettall.. Hva som lager ulyder? Endret 13. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Nei de var ikke det, lettplast. Men hva ska jeg gjøre???? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Har du husket å sette gul og rød på riktig side av kontakten igjen? er det feil, så er jeg redd masse rart har gått til h* Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Akkurat HVA som lager disse lydene og forklar lydene.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg aner ikke hva som er rett side :| Hvordan skal jeg få testa det uten å sprenge noe????? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Du spør noen som kan det.. Og jeg er ikke den rette personen.. Offtopic (Nå har jeg vert medlem her på forumet i 3 dager og har over 50 innlegg ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg aner ikke hva som er rett side :|Hvordan skal jeg få testa det uten å sprenge noe????? Hvis du har koblet feil, så er det alerede sprengt. dette bildet kan hjelpe deg med rett og gal side. http://tulnio.altervista.org/Superflower/22-molex.jpg Ossen lyd er det? piping eller during/ugjevn lyd? Endret 13. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå