tørrfisk Skrevet 10. november 2004 Rapporter Del Skrevet 10. november 2004 Hei. Som dere kan se på mitt forrige inlegg er det ganske messy inni kabinettet pga kablene. Hvordan fester man sånne kabelholdere? Så en veldig stilig metall-lignende kabelsak i en artikkel på overklokking.no , vises på bildet nedenfor. Er det noen som vet hva de heter og hvor man kan få kjøpt dem? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg vet ikke hvor de seller akkurat de der, men jeg brukte dusj-slange Lenke til kommentar
MuD Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Microplex.no og 3dfxcool.no har ganske mye av sånt da. du kan se litt rundt der Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 det der lignet nå veldig på noen vanlige dusj slanger.... altså for å få fått på slike må du ta løs molexen, så stikke ledningene gjennom, så feste de igjen.. (tidkrevende, men dog så enkelt) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Okay, da er det tur til byggmaker i mårra da hehe. Men, eh hvordan får man løs molexpluggene? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Okay, da er det tur til byggmaker i mårra da hehe.Men, eh hvordan får man løs molexpluggene? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIPRM4F eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIPRM4M ikke sikker... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) uff, så man må altså bestille en gadget kun for den funksjonen? er det ingen måte å gjøre det uten? Endret 11. november 2004 av tørrfisk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 uff, så man må altså bestille en gadget kun for den funksjonen?er det ingen måte å gjøre det uten? Er ikke sikker... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 bruk en nål til å stikke inn sperringen på kontaktene.. og dytte dem ut.. enkelt å greitt Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Finnes en enda en måte å gjøre det på: Om du kikker ned i de, så er det noe greier du kan trykke inn på siden.. om du trykker de inn på alle 4 lederne, får du de ut.. er ikke så lett å forklare :S Jeg satte kabel strømper på mine, veldig nice Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Finnes en enda en måte å gjøre det på: Om du kikker ned i de, så er det noe greier du kan trykke inn på siden.. om du trykker de inn på alle 4 lederne, får du de ut.. er ikke så lett å forklare :S Jeg satte kabel strømper på mine, veldig nice var akkurat det jeg sa Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) ASF JKLØ Endret 10. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 vanlige dusj slanger ja. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kjøpte et sett med strømper hos Microplex, da fulgte det med en pin-uttager for drevkontakter. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 ellers så finnes det mange gadgets man kan lage selv som hjelper deg med denne jobben for eks. bruke tuppen på en penn og masse annet rart. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. november 2004 Rapporter Del Skrevet 11. november 2004 Her er min måte å fjerne kabler jeg ikke bruker på: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) JKLØJKLØ Endret 10. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 når du ser ned på hver av pinnene nedi molexen så ser du at det er to "finner" som stikker ut på hver sin side, disse må presses inn samtidig mens du drar ledningen forsiktig ut. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du har en pinsett som er smal nok, kan du sikkert bruke den til å klemme inn mothakene. Det beste er hvis du har et tynt rør som pinnene akkurat går inn i. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du har en pinsett som er smal nok, kan du sikkert bruke den til å klemme inn mothakene. Det beste er hvis du har et tynt rør som pinnene akkurat går inn i. har sett at man kan bruke baksiden av en penn... hvis du skjønner hva jeg mener med bakside... (fikse sin egen molex av plugger) kommer kanskje noen bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå