Arsenal_RULES Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Alle som ser på seg selv som Xbox Geeks og ellers er i et hjelpsomt humør. Må ligge meg til på MSN, det er ganske genialt, slik kan vi dele erfaringer og lignende... Har samlet en del fra Forumet, men det blir aldri får mange... Håper på hyggelige tilbakemeldinger ## Emnefelt -blacktower ## Endret 23. november 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på PM... Vil anbefale det til alle xbox folk, mange der ute som er veldig hjelpsom! Alltid greit å kunne få hjelp av folk som har god peiling. Spes takk til VIZIT... Lenke til kommentar
AniExile Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 adda deg jeg alle er velkommen til å adde meg også Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kunne trengt hjelp til XLink Kai jeg.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 XLink.... ja, hm! Sikkert noen av folkene på msn'en min som kan hjelpe deg! Sender deg en PM Zindre, men hva er problemet??? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 jeg la deg til i MSN jeg og, greit å få samlet litt kunnskap Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 XLink.... ja, hm! Sikkert noen av folkene på msn'en min som kan hjelpe deg! jeg kan Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Kunne trengt hjelp til XLink Kai jeg.. zindre for at noen skal hjelpe deg på msn messenger ol. så må du dele eller oppgi msn identiteten din Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Dere kan gjerne legge til meg også. Jeg er ikke akkurat noen "supergeek" som kan alt om xbox, men hadde uansett vært artig å vekslet erfaringer osv... Så alle er hjertelig velkommen til å adde meg også på msn'en sin! Endret 21. november 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Netopp modda meg en xbox, og satt inn harddisk. Kan gjerne adde meg i msn lista deres, kan tålelig lite om xbox fra førav Msn id: [email protected] Endret 23. november 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Magus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har hatt modda Xbox i et halvt år nå, så har en del erfaring. MSN: [email protected] Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Pure skills [email protected] Lenke til kommentar
vizit Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på PM... Vil anbefale det til alle xbox folk, mange der ute som er veldig hjelpsom! Alltid greit å kunne få hjelp av folk som har god peiling. Spes takk til VIZIT... Bare hyggelig Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan godt legge til meg også. Kan vel det mest grunnleggende, har loddet inn chip i et 100-talls xboxer nå. xbox.ps2(at)gmail.com Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hadde trodd det var mange flere som hadde slengt seg på lasset. Kansje med en liten *BUMP* Lenke til kommentar
un_sec Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg vil også gjerne bli addet.trenger en god del hjelp frem over så da er det kjekt å ha noen å spørre :-) MVH Kristoffer B email: [email protected] Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jepp, genialt dette då! Har jo reine arme'en av xbox msn folk nå! Det er jo ingenting som er bedre en det... Alle problemer bli løst, 300 prosent fortere:) Lenke til kommentar
un_sec Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hehe ikke dårlig.. Lenke til kommentar
Viperz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 [email protected] Modda xbox 4 real Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 [email protected] add meg, xbox fanatiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå