Gå til innhold

Sort skjerm ved spilling

Fixer'n

Anbefalte innlegg

Har fått et problem ved at skjermen blir sort ved spilling. Kortett blir ikke varm ca 53 grader det er et gainvard 6800 Le kort. Ja det er softmodet. Det jeg lurer på om det har noe med strømforsyningen å gjøre. Den er på 340 Watt. er det for lite.

Her er maskina

AMD 3000+

msi hk kort

2 HD

1 netverkskort

5 vifter + vifta til prosessoren alle går minimum hastighet.

Kan strømforsyninga være for svak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått et problem ved at skjermen blir sort ved spilling.

Det er akkurat det symptomet som kjennetegner de fleste defekte kortene fra den første utgaven av 6800LE.

Strømforsyningen din skal være kraftig nok til å forsyne de enhetene du har nevnt, så det er nok like greit å returnere skjermkortet før du bytter ut andre ting.

Endret av XENiTiS
Lenke til kommentar

har dette problemet selv.. skjer ikke i noe bestemt mønster, i bestemte spill.. eller noe.. plutselig blir skjermen svart, og man må slå av maskinen helt for å få det til å fungere igjen..

Selv har jeg en MIST 430 til å drifte dette.. og det skulle holde i lange baner..

Feilen oppstår uavhengig av spill, i XIII, FarCry osv.. Men veldig ofte tidlig i spillet.

Når jeg da slår av og på igjen fungerer alt som normalt.. så vet ikke om jeg gidder å reklamere.. er mere stress med det enn å slå av og på maskinen igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...