m-momr Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hei kan jeg oppgradere Audigy 2 ZS til Audigy 2 Platinum? Det ser jo ut som om det bare en den lille greia foran som er forskjellen, kan jeg kjøpe denne separat? Takker for svar Endret 10. november 2004 av m-momr Lenke til kommentar
MuD Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Tviler på att du kan kjøpe den separat, du kan prøve og sende mail til forsjellige nettbutikker og spør! Endret 10. november 2004 av MuD Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nei du kan ikke kjøpe den separat. Hvis du absolutt må ha den, selg det gamle lydkortet ditt og kjøp platinumutgaven. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 er dere sikker på at man ikke får kjøt denne separat? det er jo mongo, for og si det rett ut. skal sende e-post og spørre jeg. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvis du skal bytte ut Audigy 2 ZS fordi du vil ha frontdeksel, anbefaler jeg heller at du går til anskaffelse av Audigy 2 ZS Platinum Pro. Selve Audigy 2 ZS har bedre spec's enn Audigy 2 (1. versjon). Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 jo, men den er DYYYYYYYYYYYYYYYYYR , og hvor skal jeg putte den boxen som føller med? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dessuten er Audigy 2 Platinum faset ut også. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 hvor skal jeg putte den boxen som føller med? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 eneste som selger den løst er creative.com til nesten 1000,- har selv sendt de mail å spurt de + at platinum har de jo aldrig solgt i norge bare platinum pro Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 er platinium pro verd de 2000,- spenna/gryna? støtter platinium pro 7.1? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 er platinium pro verd de 2000,- spenna/gryna? støtter platinium pro 7.1? den støtter 7.1 ja. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 og hvor skal jeg putte den boxen som føller med? Sammen med CD-romene dine Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du kan jo prøve å kjøpe en tidligere Live! eller Audigy-variant brukt, og bruke frontdekselet som følger med der. Siden jeg kjøpte Soundblaster Live! Platinium i 2000, har jeg bare byttet ut lydkortet. Frontdekselet har fungert med alle Creative-kort til nå..kontakten er nok standardisert. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 På de bildene du har postet er det litt flere forskjeller også, bland annet den største chipen på kortet og plassering på kondensatorer og noen småchipper... Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 På de bildene du har postet er det litt flere forskjeller også, bland annet den største chipen på kortet og plassering på kondensatorer og noen småchipper... Det er vel ikke så rart, for Audigy ZS er nyere og bedre enn Audigy 2. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Du kan jo prøve å kjøpe en tidligere Live! eller Audigy-variant brukt, og bruke frontdekselet som følger med der. Siden jeg kjøpte Soundblaster Live! Platinium i 2000, har jeg bare byttet ut lydkortet. Frontdekselet har fungert med alle Creative-kort til nå..kontakten er nok standardisert. Sblive 5.1 platinum live driven funker ikke med audigy2 zs kabelen var liksom snudd 180 grader ' I følge crative og folk jeg spurte på forumet til creative så er den enste live driven som funker til audigy2 zs er den som følger med hvis man kjøper audigy2 zs platinum, men den får man ikke kjøpt i norge. Eller man kan kjøpe selve den live driven som heter sblive audigy 2zs live drive, men den koster da som sakt nesten 1000 Dette har jeg prøvd og erfart selv Dette forsket jeg mye på etter at jeg hadde kjøpt meg bare audigy2 sz kortet jeg også Så i steden for å kjøpe den, så gikk jeg til innkjøp av et komplett hjemmekino annlegg med en bra forsterker, så nå bryr jeg ikke mer om det Riktig nok for MYE mer enn en 1000 lapp, men siden jeg bare hadde råtne gamle 5.1 pc høyttalere fant jeg at jeg skulle like greit innvistere litt, og angrer ikke et sekund på det Men i hvertfall om du vil ha den boksen så må du nok regne med ca. 1000,- litt under og hvis du "må" ha den så hadde jeg kjøpt den på cretive sine hjemmesider da et audigy2 zs platinum pro koster ca. 2000 lapper alikevel taper du ikke noe på å bare kjøpe den greia, men om du skal selge ditt for så å kjøpe nytt ville du nok tapt litt tror jeg Endret 12. november 2004 av Goodall Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 et audigy2 zs platinum pro koster ca. 2000 lapper håper du mener 2000 1kr. lapper da :!: Uanset, Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå