Gå til innhold

Komplett notebook 410

Muntiadok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt rundt omkring på forum, og pc`en ser ut til å være bra. En i USA som hadde testa sin til litt over 5 timers batterilevetid. Vurderer å kjøpe den selv. Får se litt hva som skjer. Er litt misfornøyd med lydkortløsningen, men kan vel ikke få i pose og sekk :whistle:

Lenke til kommentar

Bestilte Komplett Notebook 410 fra datakjeden i Trondheim i går. Får den om ei uke ca. pga specsn. Har bestilt med 1 GB RAM og 60 GB 7200rpm disk. Erfaringen min er faktisk at en 5400 disk senker prestasjonene på maskinen. Nytter liksom ikke med mye RAM når disken henger etter. Er i alle fall veldig spent på hva som venter i denne maskinen. Har hadd flere MSI komponenter i stasjonære maskiner, og de har jo alltid vært sinnsykt bra.

:thumbup: GO Micro-Star International!!!!

Lenke til kommentar

Tror ikke den kan sammenlignes med CL56 egentlig....men skal si ifra når jeg har fått den nye. Kjøpte nemlig en CL56 fra Whitebox i sommer. Var en grei sak det, forutnom at skjermen røyk 2 ganger på 3 mnd, og den er forsvunnet under transport på vei til reparasjon. Derfor jeg kjøper ny. Om du skal kjøpe en CL56, hold deg unna Whitebox. Verre firma har jeg ikke vært borti. Har hørt at de egentlige eierne har kjørt 2 tidligere notebook selskaper konkurs, og må derfor kjøre Whitebox gjennom andre personer. Men men...er kanskje litt inhabil å uttale meg pga erfaringen min med dem. www.digitalimpuls.no og www.multicom.no har jo også begynt å selge CL56 nå. Men har virkelig trua på MSI/Komplett saken jeg. Gleder meg som en unge! :D Wicked wicked!

Half-Life 2 here I come!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...