Haii Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Finnes det et program som kan lese X-Box spill? tenker på emulator.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er vi helt sikre på det? Hadde vistnok en XBOX emulator, som jeg hadde fått av en venn som hadde fått det av en venn.....osv! Fikk ikke testa den før jeg formaterte da Funka helt sikkert ikke, men det er jo mulig! Kan si ifra om jeg finner den! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Altså, emulering trenger veldig kraftige maskiner. Når det ikke finnes emulatorer til PS2 som klarer å dra spillene skikkelig engang skal man se langt etter en som klarer å dra Xbox-spill, selv om Xbox-arkitekturen er ganske så lik som PC'ens. Dessuten; hva er poenget med å spille Xbox / PS2 / GameCube-spill på PCen? Sjarmen er jo å sitte i godstolen med en god håndkontroll i hendene istedet for mus og keyboard. Lenke til kommentar
OleNOR Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er noe greier på denne nettsiden, men vet ikke om det funker The Emulator Zone Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ja, det finnes emulatorer. Men ingen som kan gjøre at du kan spille spill! Emulatorene er helt i startfasen, og klarer gjerne å boote noen få spill, samt vise enkel grafikk. Ingen spill har etter det jeg vet fungert slik at man kan _spille_, og grafikken er helt elendig. Så, konklusjon, dagens xboxemulatorer er kun om du vil teste ut hva som er mulig, du vil IKKE få spillt xbox-spill på noen som helst pc på ihvertfall et halvt år. Lenke til kommentar
Haii Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Okay, Trodde du ikke trengte så kraftig PC for å spille x-box/ps2 så da er det lite vits å ha emulator Takker for svar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Selv den kraftigste desktopen i verden vil ikke gjøre det mulig å spille, da selve emulatoren ikke er avansert nok til å vise noe særlig grafikk, ei heller få spillene til å komme inn i gameplay. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 XBox2 skal ha PPC arkitektur, som jeg har hørt iallefall (mac prosessor)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå