Daniel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Sånn, nå er jeg også med! Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 WOW! Nå er jo du nerdVANNA en klar vinner! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nå har jeg lagt inn mitt bidrag: Link Hva synes dere, gjor en del arbeid for å få det til å se litt bra ut Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 WOW! Nå er jo du nerdVANNA en klar vinner! Eg synas slett ikkje NerdVANNA sitt bidrag var noko fint. Han kan mykje betre enn dette. Graset var heilt utruleg keisamt/dårleg, lyset ifrå tingen var alt for overeksponert, - heilt kvitt. Tingen var òg alt for liten, komposisjonen var ikkje særlig bra. Biletet manglar skikkeleg «AntiAliasing» og stemning. Nei. Eg hadde tenkt å sei ifrå om dette, - og nå gjorde eg. Eg synas verkeleg du burde jobbe litt meir med dèt bildet NerdVANNA, - det står fram veldig keisamt og dårlig no. (Ikkje dèt at mitt bilete var noko betre, - men no er de alltid velkomne til å kritisere det ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nå har jeg lagt inn mitt bidrag:Link Hva synes dere, gjor en del arbeid for å få det til å se litt bra ut Er alt "hjemmelaget"? Hvis ikke, kunne du vist oss kildene dine, sånn at vi kunne få sett hvor mye du har gjort selv? Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg ser nå at jeg kommer ikke til å få noen stemmer Jeg er jo bare en pingle i forhold til dei to siste. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Steffy, så klart har jeg laget alt selv. Jeg laster opp max og bryce til filen i dette øyeblikk. Jeg har lasta opp renderen til grunge effekten også. Bryce 5 filen: LINK Gresskar MAX filen: LINK Bakgrunnen til grunge effekten GresskarLINK Trollmannen har en venn av meg tegnet med sånn tegnebrett Hvis dere trenger psd'ene er det bare å spørre Endret 14. november 2004 av Tready Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 WOW! Nå er jo du nerdVANNA en klar vinner! Eg synas slett ikkje NerdVANNA sitt bidrag var noko fint. Han kan mykje betre enn dette. Graset var heilt utruleg keisamt/dårleg, lyset ifrå tingen var alt for overeksponert, - heilt kvitt. Tingen var òg alt for liten, komposisjonen var ikkje særlig bra. Biletet manglar skikkeleg «AntiAliasing» og stemning. Nei. Eg hadde tenkt å sei ifrå om dette, - og nå gjorde eg. Eg synas verkeleg du burde jobbe litt meir med dèt bildet NerdVANNA, - det står fram veldig keisamt og dårlig no. (Ikkje dèt at mitt bilete var noko betre, - men no er de alltid velkomne til å kritisere det ) Takk, konstruktiv kritikk er alltid velkommen! Skal prøve å rette opp på noe av det du nevner. Lenke til kommentar
runela Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 må dokker slutt... dokker ser jo at jeg er en klar vinner da ikke sant Nerdvanna? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ok, Zx45, jeg gir meg. De andre gir jeg også. Vi bøyer oss for deg. Lenke til kommentar
runela Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ok, Zx45, jeg gir meg. De andre gir jeg også. Vi bøyer oss for deg. Yeah Nei men skjøn ikke at du får tell de der bildan dinna.... Det tar no vell ekstremt lang tid Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det siste bidraget, til nes88_88, er den fila j*vla stor eller? var ikke ferdig loadet etter et par minutter så jeg ble lei og ga opp. har forresten bredbånd også... Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den er nok veldig stor, tok langtid og loade her og, har bredbånd også. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Eg hadde den nede på nokre sekund. Eg skal sjekke kor stor fila er. Red: Den er 615.76 KB (630534 bytes).... Altså, litt stort ja. Burde ikkje vere større enn 100kb eit slikt bilete. Endret 14. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ja den kom raskt nå når jeg prøvde på nytt. kanskje den ligger på en treig server eller no.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Vat et bra tema dette ja, og ikke glem, VINNEREN BESTEMMER NESTE UKES TEMA Endret 14. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg sender en PM til Blib nå (med mindre det er din jobb, Gandalf?), og håper vi får neste konkurranse fort på beina! Forresten, Velmont, det blir ikke noe av å forandre bildet mitt. Men jeg skal huske det du sa neste gang! EDIT: Jeg tar det at du ikke har svart som at jeg skal kontakte Blib. Endret 14. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
robB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Skulle det komme en poll snart? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Joda, så snart Blib, eller en annen moderator, bestemmer seg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg