Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Her diskuterer man ukens konkurranse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bra tema! Her har både 2D- og 3D-folka mulighet til å bidra. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Bra du syns det, var det jeg håpet på det ville være. EDIT: Mulig å bidra med både 2D- og 3D-bilder. Endret 10. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Er det lov og Bruke Adobe photoshop og? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Jada! Men hvis du baserer bidraget ditt på et annet bilde, må du poste det bildet du har basert bidraget ditt på. I tillegg til bidraget ditt, selvfølgelig. Endret 11. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kommer det ikke flere bilder? Viss det ikke kommer flere bilder vinner jeg da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kommer det ikke flere bilder?Viss det ikke kommer flere bilder vinner jeg da? Jeg kan ikke se bildet ditt, er det et problem hos meg eller? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Ja, men fristen er jo satt til minuttet før midnatt på søndag av den grunn at folk skal få helga på seg til å jobbe! Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kommer det ikke flere bilder?Viss det ikke kommer flere bilder vinner jeg da? Jeg kan ikke se bildet ditt, er det et problem hos meg eller? Se inne på bidrags tråden du Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kommer det ikke flere bilder?Viss det ikke kommer flere bilder vinner jeg da? Jeg kan ikke se bildet ditt, er det et problem hos meg eller? Se inne på bidrags tråden du Det var der jeg så. Det står at det ligger et vedlegg der, men jeg ser ingenting. Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Kommer det ikke flere bilder?Viss det ikke kommer flere bilder vinner jeg da? Jeg kan ikke se bildet ditt, er det et problem hos meg eller? Se inne på bidrags tråden du Det var der jeg så. Det står at det ligger et vedlegg der, men jeg ser ingenting. Jeg ser bilde. Endret 12. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kommer det ikke flere bilder?Viss det ikke kommer flere bilder vinner jeg da? Jeg kan ikke se bildet ditt, er det et problem hos meg eller? Se inne på bidrags tråden du Det var der jeg så. Det står at det ligger et vedlegg der, men jeg ser ingenting. Jeg ser bilde. Me too. Så langt er ditt bidrag best! Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvor har du laget ditt bidrag fargoth? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Da er du flink! Tusen takk, synes ditt var stilig også Håper det kommer mange fine bidrag etterhvert, Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg fiksa litt på bilde mitt jeg. Det er lov sant? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg fiksa litt på bilde mitt jeg.Det er lov sant? - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg bli og vinn joho var ikke naboen min tøff? lol... yes jeg bli og vinn det er helt sikkert Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg bli og vinn joho var ikke naboen min tøff? lol... yes jeg bli og vinn det er helt sikkert Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg