prexide Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei alle sammen.. jeg har ett problem, nå har jeg da sitti sånn ca 2-4 dager i strekk med dette. Det som skjedde noe som fikk alle .exe filene mine til og opne seg i CMD/Dos så lukker cmd vinduet seg automatisk og ingenting skjer videre.. har AKURATT formatert og fremdeles har jeg dette problemet!!! Har kjørt "Norton Antivirus 2004, Ad-Aware Pro SE, PC-celin, McFee 7" men ingen finner noenting ( før formatering, nå får jeg ikke installert di ) Men generelle ting som eplorer.exe, msn.exe osv funker... men som sagt, kan fks ikke opne install/setup filer og/eller run.exe filer i mappe for fks spill... kan noen hjelpe meg med dette? Ville vært veldig taknemlig! MVH Prexide aKa Christian :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Minner veldig om W32.jefoo viruset som jeg hadde Det tok knekker på ALLE .exe filene mine! Lenke til kommentar
prexide Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 åssen fixa du det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg sletta alle .exe filene Det er egentlig like godt å formatere/reinstallere windows. Lenke til kommentar
prexide Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Slette alle exe filene? er du dum? da funker IHVERTFALL ingenting! og reinstallerer? leste du i det hele tatt posten min? se her har AKURATT formatert og fremdeles har jeg dette problemet!!! noen andre forslag? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Symantec sin hjemmeside han sikkert hjelpe deg. www.symantec.com Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Sender denne over til sikkerheitsforumet sidan det tyder på virus. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Slette alle exe filene? er du dum? da funker IHVERTFALL ingenting!og reinstallerer? leste du i det hele tatt posten min? se her har AKURATT formatert og fremdeles har jeg dette problemet!!! noen andre forslag? Reinstaller, og IKKE bruk NOE SOM HELST av gamle filer, før du har full virus-scan oppe og går. En reinstall hjelper ingenting hvis det første du gjør er å kjøre en gammel exe med viruset etterpå. Lenke til kommentar
prexide Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Fant feilen, hadde en skjult hardisk i tilegg som viruset befant seg på, så hver gang jeg reinnstalerte tok den over igjen, men nå er det fixet:) takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå