Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) For noen dager siden feiret mange nordmenn en god, gammel tradisjon vi nylig har adoptert fra USA, halloween. Lag noe som har med halloween å gjøre, et gresskar, ei heks, et monster eller noe sånt. Så lenge det har en kobling med halloween. Fristen for innlevering er klokka 23:59, søndag 14.11.04. REGLER - Det postes bare bidrag i denne tråden, ingen diskusjon. - Det kan lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i diskusjonstråden. - Vinneren av konkurransen bestemmer neste ukes tema. Dette må allikevel godkjennes av Gandalf the Grey. Sammen med temaet må det foreligge en kort definisjon. (Send PM. Slapp av, det aller meste godkjennes) Prøv å lage et tema som de fleste kan lage bidrag til i både 2D og 3D. - Bidraget skal hovedsaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. (Du trenger allikevel ikke å poste en film på 700 MB) - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. Legg ditt bidrag som innlegg i denne tråden. Endret 10. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Mitt bidrag: Laga det i Adobe photoshop. Endret 13. november 2004 av robB Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 får hive inn et bidrag jeg også da, enkelt og greit bilde, men jeg syns det er kult! kanskje jeg oppdaterer det med litt typografi etterhvert. Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Min tøffe halloween ting Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Kva skjuler seg i skauen? ... Ei lita halvabstrakt greie. Eg satt saman noko i Gimp, blei eit par lag med teikningar etter kvart. Red: Heiter «Skjule», ikkje «Sjule» Red2: Heiter «Heiter» ikkje «Heitar», hihi, takk til ptv- for å sei ifrå Endret 14. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Som vanlig, Blender 2.34 og YafRay. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Mitt bidrag : Jeg har brukt Bryce 5, 3dsmax 6 og photoshop. Tok noen gamle rendere og pakket dem sammen, skiftet litt farger ogsåvidere Endret 14. november 2004 av Tready Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Bidrag: Er laga i 3DS MAx med Ink'n paint og deretter fiksa litt i photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg