crapgame Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hvis man skal finne ut hvilken vekt man har når skal man veie seg? om morgenen, ettermiddagen eller om kvelden? det er så stor sprik mellom dem kan variere med 1-1,5 kilo ut fra når man veier seg Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Bare gå på samme tid av døgnet hver gang. Liker morgen best jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Om morgenen _etter_ du har vært på dass.. Men så lenge det er samme tidspunkt på dagen så... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hvis man skal finne ut hvilken vekt man har når skal man veie seg?om morgenen, ettermiddagen eller om kvelden? det er så stor sprik mellom dem kan variere med 1-1,5 kilo ut fra når man veier seg Det er om morgenen du skal veie deg for å få ett riktig resultat Så sats på det du, helst etter du har vært på dass ' Edit: leif, as usual:P Endret 10. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Altså, vekta viser ikke forskjellig pga kosmisk interferens ellerno. Du veier faktisk det den viser! At vekta di varierer i løpet av dagen er jo ikke akkurat ground-breaking science. Hvis det er i sammenlikningsøyemed er det vel fint å finne seg et bestemt tidspunkt i dagsprogrammet du benytter... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du burde egentlig veie deg bare en gang i uken, fordi vekten kan variere fra time til time faktisk. Jeg liker ikke veie meg så lite, blir vel 2-3 ganger i løpet av en dag. Så man er sikker Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 er det noen flere som har opplevd at vekta flyr opp og ned med omtrent 5 kg for hver gang man veier seg? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vekt er sådant et forbannet tall! Hva med å se seg i speilet? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Vekt er sådant et forbannet tall! Hva med å se seg i speilet? Man gjør da det også. Men speilet viser forskjellige ting.. Endret 10. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 2 timer etter at du har spist Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Vekt er sådant et forbannet tall! Hva med å se seg i speilet? Man gjør da det også. Men speilet viser forskjellige ting.. Mirror mirror on the wall.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Mirror mirror on the wall.. who has the fattest ass in this mcdonalds resturant? :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg vil si etter at du har vært på dass, så får du en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 er det noen flere som har opplevd at vekta flyr opp og ned med omtrent 5 kg for hver gang man veier seg? Jepp. Hvis det går en eller flere uker så. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Man skal gjøre det om morgenen. Gå først på dass så du blir kvitt eksrementer. Har utskilt også endel væske som enten har fordampet eller/og går ut på dobesøket. Da er man nokså tom. Da er det selve kroppen som blir veid. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er det noen flere som har opplevd at vekta flyr opp og ned med omtrent 5 kg for hver gang man veier seg? tja.. har dog merket at den har gått opp 9 kg ca på 8 mnd.... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Min har gått opp 6kg på 1mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå