SnoelK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg finner rett og slett ikke modemet. Dette er et problem jeg har hatt ganske lenge, og formatert mellom hver gang dette problemet dukker opp (ca. hver uke). Jeg kan vel si det sånn at jeg finner modemet, men det virker som om http ikke virker. Jeg kan pinge div sider, men det er akkurat det med å surfe på nett som ikke fungerer (og msn ) Jeg tror ikke jeg gidder å formatere en gang til. Så jeg håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk -Snoelk Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Er det ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvilket modem? Har du valgt å bruke en PROXY? Kan du pinge modemet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 På forhånd takk -Snoelk spyware kan gi slike symtomer, oppdaterer du maskinen fra windowsupdate og har antivirus? prøv en winsocketfix, den kan løse slike plager: http://www.spychecker.com/program/winsockxpfix.html http://www.cexx.org/lspfix.htm Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Skal prøve dette.. Takk -Snoelk Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 netsh winsock reset catalog Prøv dette i ledetekst Har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er det ingen som kan hjelpe meg?? 16 min og du sutrer?? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) spyware kan gi slike symtomer, oppdaterer du maskinen fra windowsupdate og har antivirus?prøv en winsocketfix, den kan løse slike plager: Skal prøve dette.. Takk -Snoelk Vil det si at du ikke oppdaterer windows og ikke har/ ikke oppdaterer antivirus? Da er det ikke rart at ting ikke funker som de skal! Endret 10. november 2004 av OpusNR1 Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 spyware kan gi slike symtomer, oppdaterer du maskinen fra windowsupdate og har antivirus?prøv en winsocketfix, den kan løse slike plager: Skal prøve dette.. Takk -Snoelk Vil det si at du ikke oppdaterer windows og ikke har/ ikke oppdaterer antivirus? Da er det ikke rart at ting ikke funker som de skal! Jeg har faktisk alt oppdatert. Norton Internet Security og sp2. (Ikke det at NIS er det beste.. heheh) I alle fall så virket programmet jeg ble tipset om. Tusen takk for det.. Evig takknemmelig -Snoelk Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ok Det er bare så utrolig mange der ute som ikke gjør det, er glad du ikke er en av dem Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan det være sp2 som er syndebukken? PS: vær forsiktig med å bumpe så tidlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå