Goodall Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Lepont kabinett, Aluminium Synes dette kabinettet så veldig lite og praktiskt ut, noen som har noen erfaringer om dette kabinettet? Likte veldig godt den derre uttagbare brettet for hovedkort Hvordan er dette kabinettet støy messig, ser det følger med 6 stk. 80mm vifter noie som jeg neppe kommer til å bruke i hvertfall ikke alle 6 Lenke til kommentar
honner Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Lepont kabinett, Aluminium Synes dette kabinettet så veldig lite og praktiskt ut, noen som har noen erfaringer om dette kabinettet? Likte veldig godt den derre uttagbare brettet for hovedkort Hvordan er dette kabinettet støy messig, ser det følger med 6 stk. 80mm vifter noie som jeg neppe kommer til å bruke i hvertfall ikke alle 6 Har det samme kabinettet, bare med glassdører på sidene. Meget praktisk og stillegående. Nå har mitt kabinett 5 vifter da. Storfornøgd Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kabinettet ser først litt tamt ut, men når man får se alle funksjonene blir man overasket Selv sitter jeg med for mange kabinetter og for lite psuer. og jeg kjeder meg fordi jeg sitter å venter på ny pc Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg ville nå heller hatt den svarte versjonen. Den ser mye kulere ut, og den har glassdør på siden Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg ville heller hatt den svarte versjonen ... der er det tre vinduer også. her er bildet av den svarte sjekk ut det Endret 13. november 2004 av j.w pepper Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg har ett sånn kabinett (sort) bare et annet merke (ser 100% identisk ut og heter Recom Stealth), har montert vannkjøling med 2 radiatorer osv. Er meget god plass, høy kvalitet og løsningene er veldig lik Lian-Li. Jeg har versjonen uten "ferdigvindu" så har jeg heller satt i ett vindu selv, syns selv det ble mye bedre.... Kan legge ut noen bilder, men det må bli senere hvis jeg husker på det. Har dem nemmlig liggende på notebooken som jeg glemmte på jobb. Edit: Typ-O Endret 13. november 2004 av okidoki Lenke til kommentar
theggenes Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Støynivået er overraskende lavt selv med all viftene på, ellers er byggekvaliteten meget bra og kabinettet er lett. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med mitt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 takker for svar tror det snart kommer en sånn en hjem til meg jeg gitt Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 før det kommer et sånt et hjem til meg lurer jeg på en ting til. Det står at i fronten er det bare USB 1.1 porter, kan jeg tolke det slik at uansett hva, så får man ikke USB 2 hastighet i front? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 før det kommer et sånt et hjem til meg lurer jeg på en ting til. Det står at i fronten er det bare USB 1.1 porter, kan jeg tolke det slik at uansett hva, så får man ikke USB 2 hastighet i front? Det er et meget kurant kabinett. De har fire USB innganger i front (mitt har det i alle fall). 2 USB 2.0 med headere for kobling direkte til hovedkort, og 2 USB 1.1 med kabler som en må trekke gjennom kabinettet og ut bak for så å koble i USB porten på baksiden av av hovedkortet. Synes det støyer litt for mye, (jeg har 8 vifter i det, har nemlig en sånn LianLi dings fremme for flere HDer) for å ha på når en sover, men når en spiller støyer det ikke så meget. Det dumme med viftene er at de er basert på en sånn 4-pins løsning (molex-plugger) slik at enkelte viftekontrollerere ikke passer. Men byggekvalitet og sånt er meget tiltalende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå