audhage Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hei tenker å benytte meg av tilbudet på Netshop når det gjelder RAM! Hadde i utgangspunktet bestemt meg for dette hovedkortet, men det selges ikke på netshop Så hvilket HK skal jeg velge fra Netshop? (prosessoren jeg har er en AMD64 3200+) Tre krav: Det skal IKKE være MSI, det skal være minst 3 ram slotter og det skal klokke bra (så klart det skal være stabilt også ) Takker for alle svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 kikk DFI korta på hovedkort.no du, de klokker veldig bra, kanskje ikke så rart med tanke på at de er bygd for det... mene om det må være fra netshop og det skal ikke være msi så er det vel bare et logisk valg spør du meg... http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4832 Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan ligger det ann med klokking på ASUS kortet? (takk for svar da ) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det skal IKKE være MSI Jeg liker i utgangspunktet ikke MSI, men nForce3 250GB kortene deres, både s754 og s939, er bra. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg HAR MSI K8N NEO Platinum og er ikke spesielt fornøyd med det (er derfor jeg bytter! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 WHIIIIII!!!!! Jeg har bestilt RAM og ASUS kortet! WHIIIIII!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå