Windoge Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Tenkte at jeg skulle dekkorere rommet mitt med noe "fancy" julepynt til 1. Desember. Har dere noe forslag? Noe som ikke ser kjedelig ut, men derimot fancy eller kult. Endret 10. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kan ta meg en tur innom. Har dere en webside med produkter så ikke nøl med å komme med den. Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Eh.. nevn en rimelig bra elektrosjappe som IKKE selger loddebolt, elektrikertape, prototyp-ledninger, leds og lyspærer. That's your christmas decoration right there Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Rimi har tilbud på 8 meter slanger med lys i jeg har kjøpt Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Genialt. Hvor mye kosta de slangene? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) 79 kroner... og det er av typen med stillestående hvitt lys. Kan forresten også brukes ute står det på pakken. Andre steder selger de slike slanger med farget lys eller lys som blinker. Edit: kun 1.5 meter ledning før slangen da, denne kunne jo godt vært litt lenger. Endret 11. november 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fett, skal kjøpes Hvor tykk er slangen? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Okei, de lysene må vel kjøpes inn. Må skaffe meg diverse lys og fjas før desember jeg og. På ciro har de foresten masse billige dekorasjoner til jul. Har sett mye rart der før hvertvall. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 noen som vet hvor jeg får kjøpt jule slips med blinkende lys eller julemusikk på? det skulle jeg hatt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nille pleier å ha sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå